رئیس دفتر امام‌جمعه درگز در گفت‌وگو با «بسیج»:

دشمن‌شناسی و شناساندن توطئه‌های دشمن جزء برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشد

رئیس دفتر امام‌جمعه درگز تاکید کرد: باید در هفته دفاع مقدس اعلام گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی ملت مسلمان ایران، دشمن‌شناسی و شناساندن توطئه‌های آنان جزئی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط همه مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۸۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
حجت‌الاسلام علیرضا پرنیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: یکی از اهداف ارج نهادن به هفته دفاع مقدس، تجلیل از رشادت‌ها، ازخودگذشتگی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی بر انقلاب نوپای اسلامی و مقاومت همه‌جانبه ملت ایران در برابر تجاوز دشمن، واقعه‌ای فراموش ناشدنی است ‎که باید یاد، خاطره، ارزش‌ها و اهداف آن، همواره در جامعه یادآوری شود.

رئیس دفتر امام‌جمعه درگز گفت: باید در هفته دفاع مقدس اعلام گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی ملت مسلمان ایران، دشمن‌شناسی و شناساندن توطئه‌های آنان جزئی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط همه مسئولان باشد.

حجت‌الاسلام پرنیان رموز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برشمرد و گفت: توکل به خدا، توجه به مسائل معنوی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، رموز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی بود.

وی تصریح کرد: نقش ولایت‌فقیه در هشت سال دفاع مقدس و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: پیروزی‌های رزمندگان اسلام در مقابل استکبار جهانی، قدرت و نفوذ ولایی حضرت امام خمینی (ره) و درایت رهبری بعد از جنگ تحمیلی به‌خوبی ثابت کرد؛ نقش ولایت مطلقه فقیه در عصر غیبت همان نقش امامت است.

رئیس دفتر امام‌جمعه درگز اذعان کرد: فرهنگ پایداری، مقاومت، ایثارگری و اعتقادات مذهبی ملت مسلمان ایران بود که دشمنان مسلح و متحد را بر سر جای خود نشاند و درس ارزشمندی را به ملت‌های دیگر آموخت.

وی افزود: اکثر کشور‌های آن دوران، هر اقدامی که می‌توانستند برای شکست ملت ایران به کار می‌بستند؛ شوروی و آمریکا در جنگ سرد به سر می‌بردند؛ اما هر دو برای شکست ایران در جنگ تحمیلی به صدام سلاح می‌فروختند و رژیم بعث را موردحمایت قرار می‌دادند.

وی ادامه داد: استقلال هر کشور مدیون ازخودگذشتگی و مقاومت در مقابل متجاوزین است و افتخار همیشگی را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام پرنیان تأکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیمی است که ایثار، فداکاری و سلحشوری رزمندگان اسلام سلطه گری قدرت‌های جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار را باطل کرد.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس برتری ایمان و اراده و ولایت‌پذیری ملت مسلمان ایران، به‌عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر برای همیشه به ثبت رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها