خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خبر داد:

اجرای بیش از 5000 برنامه در هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

سردار سید حسن مرتضوی ضمن اشاره به هم‌زمانی ایام محرم و هفته امربه‌معروف با آغاز مدارس و شروع هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت شروع خواهد شد که تمامی این موضوع یادآور خاطرات و فراز و نشیب های بزرگی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)  دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همه توفیقات به‌دست‌آمده در این سال ها را مدیون دفاع مقدس هستیم و در این هفته باید با اجرای برنامه های مختلف ارتباط و فکر خود را با انقلاب اسلامی نزدیک تر، مستحکم تر و ماندگارتر کنیم.

سردار سید حسن مرتضوی ضمن اشاره به هم‌زمانی ایام محرم و هفته امربه‌معروف با آغاز مدارس و شروع هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت شروع خواهد شد که تمامی این موضوع یادآور خاطرات و فراز و نشیب های بزرگی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نقطه اوج و قله کار بود افزود: هم اکنون باید با روحیه، رفتار و تلاش انقلابی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تاکید بر لزوم حفظ روحیه انقلابی گری در مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: انتظار رهبر انقلاب این است که هرچه عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد از ارزش‌های دفاع مقدس غفلت نشود و بیشتر به این موضوع پرداخته شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی: شعار من انقلابی‌ام را برای هفته دفاع مقدس انتخاب کرده‌ایم که این نشان‌دهنده اهمیت این هفته و ارتباط نزدیک باروحیه و اقدام انقلابی گری است.

وی با اشاره به هدف دشمن در به انحراف کشاندن  مسئولین از راه انقلابی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان و فرمایشات خود بارها به انقلابی ماندن افراد سفارش و تاکید داشته اند.

سردار سید حسن مرتضوی با بیان اینکه مسئولان نظام می‌توانند با حفظ روحیه انقلابی گری از ارزش‌ها دفاع کنند گفت: امید است در هفته دفاع مقدس این ارزش‌ها با مشارکت همه آحاد مردم و مؤمنین در جامعه نهادینه شود.

وی ضمن گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: در خراسان شمالی در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس اقدامات خوبی انجام‌شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تشکیل جلسات متعدد ستاد هفته دفاع مقدس و کمیته‌های 20 گانه این ستاد اشاره کرد.

مرتضوی با بیان اینکه بیش از 5000 برنامه  در هفته دفاع مقدس امسال برگزار خواهد شد گفت: اولین برنامه در این هفته با عنوان رژه نیروهای مسلح در روز جمعه و روز اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت آغاز خواهد شد.

وی افزود: همه‌ساله یکی از عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی می‌شود که در سال 96 رزمایش الی بیت‌المقدس 3 را در اسفراین بازسازی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از افتتاح فاز 2 دهکده مقاومت بسیج در روز شنبه با حضور مسئولین کشوری خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس هفت پروژه  شامل دیوار صخره نوردی و سنگ نوردی حرفه ای، سالن شبیه سازی و تیر اندازی، سالن پینت بال، زمین چمن، گود ورزشی باستانی، سالن فن آموز برای دانش آموزان افتتاح می شود  و همچنین کلنگ عملیات ساخت مجموعه آبی دهکده مقاومت نیز به زمین خواهد خورد.

مرتضوی از برگزاری همایش بزرگ تجلیل سربازان نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این همایش در جهت ترویج ارزش‌های انقلاب و اماده‌سازی سربازان برای بازار کار  و اشتغال برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی   بیان کرد: در 2 مهر دیدار با امامان جمعه، شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر خواهیم داشت که نقش روحانیون در دفاع مقدس را تبیین خواهیم کرد.

وی افزود: در روز یک‌شنبه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح را خواهیم داشت و در روز دوشنبه هم که با عنوان اقتصاد مقاومتی خودباوری و پشتیبانی نام‌گذاری شده است با افتتاح چند پروژه اقتصاد مقاومتی این هفته را پیگیری خواهیم کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی گفت: در این روز از برترین‌های واحدهای تولیدی تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از روز سه‌شنبه با عنوان روز بصیرت افزایی، دشمن‌شناسی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی نام برد.

وی از برگزاری همایش تبیین حماسه آزادسازی حصر آبادان در 5 مهرماه 96 خبر داد و گفت: در روز پنج‌شنبه هم غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار