خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

واقعه غدیر تثبیت موضوع ولایت امیرالمؤمنین(ع) بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خداوند با واقعه غدیر موضوع ولایت امیرالمؤمنین(ع) را تثبیت می‌کند که کسی شک و شبهه ای در این امر الهی نداشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۵۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

واقعه غدیر تثبیت موضوع ولایت امیرالمؤمنین(ع) بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در همایش روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) در اردوگاه ابوذر با اشاره به نزدیک شدن به سال جدید قمری و ایام ماه مبارک اظهار داشت: مناسبت‌های با ارزشی به خصوص واقعه غدیر را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: نزول آیه ولایت، بحث اعطای انگشتری در حضور پیامبراکرم(ص) در مسجد و نزول آیه تطهیر، قضیه مباهله و نزول آیه مباهله و نیز نزول آیات اطعام یا به نقلی سوره انسان «هل اتی، سوره دهر» از اتفاقات سال دهم هجری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: خداوند با واقعه غدیر موضوع ولایت امیرالمؤمنین(ع) را تثبیت می‌کند که کسی شک و شبهه ای در این امر الهی نداشته باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و تسلیت و تعزیت ین ایام بیان کرد: امید است که در این ایام که بر سر سفره با برکت وجود نازنین این حضرت قرار می گیریم کمال بهره را ببریم.

وی در ادامه افزود: سفره با برکت امام حسین(ع) سفره حزن و عزاست و معرفت، نعمت و مغفرت و اتصال به حضرت حق تعالی که در این ایام وجود دارد را در هیچ جای دیگر نمی توان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار