خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

همایش طلایه‌داران تبلیغ در بهار برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دربهار، با بیان اینکه ماه محرم فرصت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار کرد: هدف اصلی حضرت سیدالشهداء (ع) از قیام عاشورا، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود و این فریضه واجب نباید بین مومنان به فراموشی سپرده شود.

وی یادآور شد: ماه محرم، ماه جانفشانی، ایثارگری، شجاعت و پاسداری از دین خداوند در برابر طاغوت و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار با بیان اینکه همه طلایه‌داران تبلیغ و عزاداران حسینی(ع) باید امر به معروف را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، ابراز داشت: همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در شهرستان بهار برگزار می‌شد.

وی گفت: این همایش، با حضور 350 نفر از مبلغان و روسای هیات‌های ورزشی و مداحان شهرستان بهار در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) با سخنرانی آیت الله طاهری از اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

جمشیدی با بیان اینکه همایش طلایه‌داران تبلیغ با رویکرد آموزشی و هماهنگی ایام محرم، مبارزه با خرافه‌گرایی و آسیب‌ها برگزار می‌شود، افزود: پنجم آبان ماه سال جاری، انتخابات شورای هیات مذهبی شهرستان بهار برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: آن دسته از روسای هیأت‌های مذهبی که داوطلب کاندیداتوری شورای هیات مذهبی هستند برای ثبت نام و تکمیل پرونده تا دهم مهرماه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار مراجعه کنند.                       

انتهای پیام/

ارسال نظرات