خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه مسیر اعطای پروانه ساختمانی به مردم کوتاه شود گفت: در برخی کشورهای خارجی تمام امور اداری تنها در یک مرکز انجام می‌شود؛ اگرچه امکانات در کشور ما به این حد نیست اما تا حد امکان خدمات اداری لازم به مردم ارائه شود تا در اندک مدتی کار مردم پیش برود.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۹۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، خطاب به شهردار قم اظهار کرد: در روایت داریم که جمعیتی که فردی را انتخاب می‌کنند اگر او لایق باشد نشان‌گر لیاقت آن افرادی است که وی را انتخاب کرده‌اند و از اینکه شورای اسلامی شهر مجددا شما را انتخاب کرده خوشحالم و خدمات شما کاملا مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه افرادی را برای کارهای کلیدی انتخاب کنید که پیامدهای بدی نداشته باشد تصریح کرد: کسانی در جایگاه‌های اصلی انتخاب شوند که با مردم نرمش داشته باشند و با دغدغه به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.
این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مسیر اعطای پروانه ساختمانی به مردم کوتاه شود خاطرنشان کرد: در برخی کشورهای خارجی تمام امور اداری تنها در یک مرکز انجام می‌شود؛ اگرچه امکانات در کشور ما به این حد نیست اما تا حد امکان خدمات اداری لازم به مردم ارائه شود تا در اندک مدتی کار مردم پیش برود.
وی با بیان اینکه پارک‌ها باید از نظر معنوی نیز توسعه یابند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی حتما در پارک‌ها حضور نامحسوس داشته باشند تا کارهای خلاف شرع در آنها انجام نشود؛ وجود پارک در شهر امری ضروری است و برای تفریح مردم باید افزایش یابد.
آیت‌الله سبحانی با تاکید بر اینکه توسعه پارک‌ها نوعی سرگرمی شرعی است اذعان کرد: فکری داشته باشید تا شرایط معنوی بهتری نیز در پارک‌ها فراهم شود.
وی با اشاره به هزینه‌های بالای دریافت پروانه‌های ساختمانی بیان کرد: اگر امکان دارد شرایطی فراهم کنید که اگر مردم خواستند ساختمانی بسازند قبل از اجرا هزینه زیادی به آنها تحمیل نشود تا بتوانند باب مسکن‌سازی در کشور باز شود.
این مرجع تقلید با تاکید بر جایگاه معنوی شهر قم تصریح کرد: بزرگراهی در شورای شهر قم به عنوان امام صادق ثبت شده و نیاز است که تابلوهایی در این مسیر نصب شود تا نام ویژه‌ای از امام صادق(ع) در این شهر مقدس باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها