خبرهای داغ:
مسئولین عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از حوزه های فاطمه الزهرا(س) و صدیقه کبری(س) بسیج جامعه زنان شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۷۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئولین عقیدتی سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با حضور در شاهرود از حوزه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان و فاطمه الزهرا (س) بازدید کردند و از نزدیک در روند اجرایی برنامه‌های نمایندگی، ولی فقیه و قسمت‌های آن در این دوحوزه مقاومت قرار گرفتند.
در این سرکشی‌ها رابطین عقیدتی نظارت و مدیران قسمت‌ها نمایندگی در حوزه‌ها به ارائه گزارش فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در شش ماه نخست سال ۹۶ پرداختند و مسئولین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج ضمن خداقوت از نزدیک با پیشرفت برنامه‌ها و معایب و نواقص احتمالی آشنا شدند.
همچنین این بازرسین با حضور در نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود از نزدیک با برنامه‌های ابلاغی و پیشرفت این برنامه‌ها در سطح سپاه ناحیه شاهرود آشنا شدند.
لازم به ذکراست مسئولین نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج دو روز است که در قالب تیم‌هایی به بازرسی و سرکشی از نواحی و حوزه‌های سطح سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پرداخته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها