خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی در 60 غرفه برپا شده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۵۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی افزود: کفش، لباس، بدلیجات، عرقیات گیاهی، تابلو فرش، مواد غذایی، خشکبار، جواهرسازی، گل سازی  از جمله طرح هایی هستند که در این نمایشگاه برای فروش عرضه شده اند.                                                                                                                   

وی با قدردانی از بانک های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان، افزود: رویکرد اصلی کمیته امداد خودکفا کردن مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال است.                                                                                          

کلامی با تاکید به ضرورت آموزش و مشاوره شغلی مددجویان تحت حمایت، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 36 هزار مددجو مشاوره شغلی شده اند تا بر اساس نیاز بازار صاحب شغل شوند.                                                                                               

وی با تاکید به اینکه اشتغال زایی برای مددجویان می تواند آنها را به نیروهای مولد تبدیل کند، گفت: اشتغال پایدار مددجویان زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود.   

نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی گشایش یافت
                                                                     

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در آیین افتتاح نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد استان گفت: کمیته امداد با پرداخت تسهیلات اشتغال، کاریابی و مشاوره شغلی تلاش می کند مسیر خودکفایی مددجویان را هموار کند.                                                                                                                 

وی با تشکر از خدمات کمیته امداد به محرومان، افزود: بسیاری از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با استعداد و توانمند هستند ولی به دلیل مشکلات مالی نمی توانند برای خود کسب و کار ایجاد کنند.                                                                                                         

نمایشگاه تولیدات مددجویان کمیته امداد استان آذربایجان شرقی از 25 تا 31 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز دایر شده است.                                

ارسال نظرات
پر بیننده ها