سرگرد مصطفی ترابی: این نمایشگاه در دو فضای مسقف و باز و با غرفه هایی همچون بازسازی مقاطع و موضوعات مختلف دفاع مقدس، ماکت عملیات والفجر۸، ماکت وقایع تاریخی از غدیر تا عاشورا و سپس عصر ظهور برپا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۳۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرنگار بسیج با اعلام خبر رونمایی از نمایشگاه دفاع مقدس و اجرای نمایش مذهبی از روز سه شنبه ۲۸شهریور تا ششم مهرماه، اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ “روایت مقاومت عاشوراییان” به مناسبت ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با دهه اول محرم، با همت و تلاش برادرن و خواهران بسیجی شهرستان در محوطه آموزشگاه شهید سادات، با شعار"امروز نوبت ماست"برگزار خواهدشد.

نمایشگاه “روایت مقاومت عاشوراییان” به مناسبت هفته ی دفاع مقدس برپا خواهد شد

 وی در ادامه افزود: این نمایشگاه در دو فضای مسقف و باز و با غرفه هایی همچون بازسازی مقاطع و موضوعات مختلف دفاع مقدس، ماکت عملیات والفجر۸، ماکت وقایع تاریخی از غدیر تا عاشورا و سپس عصر ظهور برپا خواهد شد.

 فرمانده سپاه اشتهارد بیان داشت: فعالیت گروه های جهادی با الگوگیری از روحیه رزمندگان، برنامه های طرح رجعت، عفاف، حجاب و خانواده، محصولات فرهنگی و لوازم التحریر، فضای مجازی و گردان سایبری، ادوات نظامی و دفاعی نیمه سنگین برای بازدید کلیه برادرن و خواهران آماده خواهد شد و همچنین در کنار نمایشگاه، نمایش مذهبی و حماسی ویژه ای به مدت چهار شب با موضوعات وقایع عاشورا، دفاع مقدس و مدافعان حرم به روی صحنه خواهد رفت.

 وی خاطر نشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه آفرینی رزمندگان دلیر و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و مقاومت با الگو گرفتن از حماسه عظیم عاشورا و راه سرخ حسینی و انتقال هنرمندانه و خلاقانه آن به نسل جوان و امروزی و بیان وظایف امروز ما مهمترین هدف ما از اجرای این برنامه است.

 سرگرد ترابی در ادامه تصریح کرد: قطعا استفاده از ابزار هنر و رسانه در گستردگی فضای تبلیغاتی امروز و با تأکیدات رهبر معظم انقلاب یکی از بهترین روش ها در حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است لذا تمام تلاش ما در این نمایشگاه این بوده تا با استفاده از خلاقیت و ابتکارات جالب توجه بسیجیان عزیر در بهره گیری از این ابزار، تأثیرگذاری لازم را درسطح شهرستان داشته باشیم.

 فرمانده سپاه اشتهارد ادامه داد: از دیگر برنامه های مهم این ایام. می توان به برگزاری مراسم باشکوه ششمین گردهمایی یاد یاران با حضور اقشار مختلف رزمندگان عزیز در روز سی ام شهریورماه و در کنار نمایشگاه گلباران گلزار شهدای شهرستان، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدای روستایی و دانش آموزی و دیدار با خانواده معظم شهدای عزیر اشاره کرد و همچنین با هماهنگی به عمل آمده امسال مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در کنار نمایشگاه و در محوطه آموزشگاه شهید سادات برگزار خواهدشد.

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات