نشست زیست محیطی «دوباره مادر» بیستم مهرماه در ارشاد ساری برگزار می شود

نشست «دوباره مادر» 20مهرماه سالجاری از ساعت 16-18 در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران میزبان تمامی فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی در عرصه حفظ محیط زیست است.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۲۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین نورانی، دبیر شورای پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به اهمیت فعالیت های پژوهشی در حوزه محیط زیست اشاره کرد وگفت: امسال برای نخستین بار تلاش داریم در قالب نشست نقد و بررسی کتاب«جامعه و تغییرات آب و هوا» از دوسداران طبیعت و محیط زیست تجلیل بعمل آید.

 وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با عنوان «دوباره مادر» به همت واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و مطالعات برگزار خواهد شد، یادآورشد: جناب آقای صادق صالحی و سرکارخانم  زهراپازوکی نژاد نویسندگان کتاب«جامعه و تغییرات آب و هوا» نیز برای حضور در این نشست دعوت دارند.

 نورانی به اکران فیلم «مادرکشی» در این نشست اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نشست «دوباره مادر» 20مهرماه سالجاری از ساعت 16-18 در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری میزبان تمامی فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی در عرصه حفظ محیط زیست است.

 

وی گفت: همچنین تجلیل از شاعران، فیلم سازان، موزیسین هایی که در راستای حفظ طبیعت و محیط زیست آثاری فاخر دارند و آقای ایران نژاد که در گلوگاه درختان انجیر غرس نموده، مادر درناها و دکتر بسکی در دستور کار این نشست قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار