مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی باید یک تشکل انقلابی و مردمی باشد، تصریح کرد: باید مدام ارزش های انقلاب را سر دست بگیریم و فریاد بزنیم؛ عدالت خواهی، آزادی، کرامت انسانی و استقلال، این ها حرف هایی است که باید زده شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۱۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در مراسم اختتامیه دوره خط امام استان با بیان اینکه باید قبل از خارج شدن از اینجا کار‌های شخصی و تشکیلاتی خود را بنویسید و با هم عهد دانشگاهی و شهرستانی و استانی ببندید، افزود: اگر این کار را انجام ندادید یک دفعه متوجه خواهید شد که دوران دانشجویی تمام شده است و تنها حسرت‌ها باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: مهمتر از حسرت این هست که کار انقلاب پیش نخواهد رفت.

گودرزی با اشاره به وظایف یک دانشجوی بسیجی، تصریح کرد: شما دو کار عمده دارید اول اینکه باید خود را رشد بدهید و مرحله بعد کمک به رشد تشکیلات است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه باید بدانید بسیج دانشجویی در کجای معادلات کشور و انقلاب قرار دارد، گفت: یک موقع این ذهنیت وجود دارد که بسیج دانشجویی همچون سایر تشکل‌ها است، اما ذهنیت صحیح و درست آن است که بسیج دانشجویی وظیفه کادرسازی را بر عهده دارد و این تنها در بسیج دانشجویی محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) بسیج دانشجویی را تاسیس کرد تا انقلاب اسلامی استمرار پیدا بکند.

گودرزی در ادامه با بیان اینکه هر انقلابی عواملی برای بقا و استمرار دارد، افزود: خداوند با کسی عقد اخوت نبسته است و انقلاب نیرو و مدیر انقلابی می‌خواهد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی باید یک تشکل انقلابی و مردمی باشد، تصریح کرد: باید مدام ارزش‌های انقلاب را سر دست بگیریم و فریاد بزنیم؛ عدالت خواهی، آزادی، کرامت انسانی و استقلال، این‌ها حرف‌هایی است که باید زده شود.

وی با بیان اینکه شما گفتمان ساز و تصمیم ساز هستید، تصریح کرد: باید مدام اندیشه‌های انقلاب را تبیین کنید.

گودرزی تغییر و بهبود رویکرد‌های سیاسی و فرهنگی را دو بخش عمده کار دانست، و افزود: دو کار مهم برای یک تشکل انقلابی وجود دارد؛ اول آنکه خدمات اجتماعی را باید گسترش داد به طوری که همه دانشجو. یان دانشگاه در تمام طول سال دغدغه محرومیت زدایی و رفع آسیب‌های اجتماعی را داشته باشند، دوم آنکه باید امر به معروف و نهی از منکر را احیاء کنید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر احیاءنخواهد شد مگر آنکه تک تک بچه بسیجی‌ها آمربه معروف و ناهی از منکر شوند.

وی تاکید کرد دشمن پول خرج می‌کند برای بی غیرت شدن و ولنگاری ما.
ارسال نظرات