سردار بوعلی در مراسم اختتامیه دوره خط امام دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد:

غرب به دنبال تغییر فرهنگی و ایجاد یک حاکمیت مطیع در شرق است/ متاسفانه بعضی از آقایان خواب هستند

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: غرب اینطور طرح می کند که کشورهای جهان سوم همچون دانش آموزان استثنایی و عقب مانده می مانندکه باید علاوه بر آموزش به آنها، کنترل نیز بشوند.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۱۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه یک فرد می‌تواند یک دانشگاه را تحت تاثیر صحبت خود قرار دهد و به نوعی همه را همراه خود قرار دهد، گفت: در هر جایی یک حرکتی انجام بشود معمولا یک اتاق فکر محدود، مشخص و منسجم آن جریان را مدیریت می‌کند.

وی افزود: باید دقت کرد که چه موضوعی را و به چه نحوی طرح می‌کنیم.

بوعلی با اشاره به اینکه هیچ گاه نباید فکر کنیم که دشمنی غرب و آمریکا و به ویژه صهیونیسم صرفا متوجه ما به تنهایی می‌باشد، تصریح کرد: اساسا آنچه که مشخص است این است که آن‌ها با تمدن شرق مشکل دارند البته در بعضی از جا‌ها مثل ایران اختلاف و مشکل ایدئولوژیک جدی و عمیق است و در جایی دیگر سطحی می‌باشد.

فرمانده سپاه فتح استان تاکید کرد: غرب به دنبال تغییر فرهنگی و ایجاد یک حاکمیت مطیع در شرق است.

وی با اشاره به ذهنیت غلط و اشتباه غرب در خصوص کشور‌های جهان سوم، گفت: غرب اینطور طرح می‌کند که کشور‌های جهان سوم همچون دانش آموزان استثنایی و عقب مانده می‌مانندکه باید علاوه بر آموزش به آنها، کنترل نیز بشوند.

بوعلی با بیان اینکه منفعت غرب در بی ثباتی کشور‌های جهان سوم و شرق است، تصریح کرد: آن‌ها همواره بی ثباتی را برای این کشور‌ها خواسته اند و کودتا در ترکیه، یا اتفاقات پاکستان، تشکیل گروه‌های تکفیری و. همه در ادامه همین منفعت طلبی‌ها بوده است.

فرمانده سپاه فتح استان، ایران را به دلیل اینکه همواره مدافع حق گویی و مدافع مظلومان بوده است بزرگترین مزاحم غرب و آمریکا دانست، و افزود: با توجه به همه این موارد باید خیلی فراتر از مرز‌ها را دید، اما متاسفانه بعضی از آقایان خواب هستند و اتفاقات بیرون از مرز‌ها را نمی‌بینند.

وی تاکید کرد: باید پرسید غرب چه گلی به سر کشور‌هایی زده است که در طول این سال‌ها به آن‌ها هجوم برده و آن‌ها را به بهانه‌های مختلف اشغال کرده است که حالا بخواهد آن گل را به سر ما بزند.
ارسال نظرات