بوشهرـ مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دفاتر کمیته امداد در جشن عاطفه‌های استان همکاری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۱۹۸۱۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در آستانه سال تحصیلی جدید برای یاری رساندن به دانش‌آموزان بی‌بضاعت پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها امروز در سراسر استان بوشهر راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در آیین آغاز بکار پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با قدردانی از مشارکت مردم استان بوشهر در یاری رساندن به نیازمندان اظهار داشت: 8 هزار و 500 دانش آموز بی‌بضاعت تحت حمایت کمیته امداد از نیازهای اولیه تحصیلی برای آغاز سال تحصیلی جدید محرومند که نیازمند کمک خیران و مردم نیکوکار استان هستند.

احمد لطفی با اشاره به راه‌اندازی 250 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان بوشهر بیان کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‌های استان بوشهر در 250  نقطه استان بوشهر برپا شده که مردم نوع دوست استان بوشهر می‌توانند کمک‌های خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.

وی از مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرهای استان بوشهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خبرداد و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دفاتر کمیته امداد در جشن  عاطفه‌های استان بوشهر همکاری می‌کنند.

امام جمعه بوشهر نیز که در آیین جشن عاطفه‌ها در بوشهر کمک خود را به پایگاه میدان امام خمینی(ره) بوشهر اهداء کرد در جمع خبرنگاران با اشاره به آثار شرکت مردم در جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: برقراری روحیه همدلی و آرامش در جامعه و رفع چالش‌های اقتصادی مستمندان از برکات جشن عاطفه‌ها محسوب می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر مشارکت همه جانبه مردم در رسیدگی به نیازمندان خاطر نشان کرد: جشن عاطفه‌ها فرصتی مهم در نشان دادن  مشارکت در امر خیرخواهانه و حل مشکلات نیازمندان به ویژه دانش‌آموزان است.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از خدمات کمیته امداد و سپاسگذاری از مشارکت مردم در این امر خیر بیان کرد: به امید روزی هستیم که هیچ نیازمندی در جامعه وجود نداشته باشد.

مصطفی سالاری با اشاره به نقش مهم برپایی جشن عاطفه‌ها در برطرف شدن مشکلات نیازمندان افزود: تا زمانی که در جامعه فقیر و نیازمند وجود دارد کارهایی از قبیل برگزاری جشن عاطفه‌ها ضروری است تا مشکلات و نیازهای محرومان برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات