به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برگزاری 800 برنامه شاخص در استان بوشهر/ برکات 8سال دفاع مقدس خواب و خیال تصرف خاورمیانه را از رژیم صهیونیستی گرفت

بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال بیش از 800 برنامه شاخص در سطح استان بوشهر با عنوان های روز شمار دفاع مقدس برگزار خواهد شد و رژه مشترک نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه برگزار خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۸۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛  علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری، گفت: امسال هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سید سالار شهیدان تقارن پیدا کرده است و برنامه های دفاع مقدس با محوریت ماه محرم در سراسر استان برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: تشابهاتی که دوران دفاع مقدس با ایام محرم دارد ثابت می کند که طی 8سال نیروهای بسیجی با روحیه فرهنگ عاشورا، انقلابی گری و جهادی در مقابل دشمنان ایستادند.

رزمجو افزود: آثار و برکات 8سال دوران دفاع مقدس باعث شد تا خواب و خیال رژیم صهیونیستی برای گسترش منطقه خاورمیانه با شکست روبرو شود و در گرداب فلسطین و حزب الله لبنان گرفتار شود.

وی با بیان اینکه حرکت جهادی در فرهنگ مقاومت نهادینه شده است، تصریح کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس حرکت جهادی در فرهنگ مقاومت نهادینه شد و شاهد شکوفایی عظیم در عرصه فرهنگی، نظامی و اقتصادی بودیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز کرد: رزمندگان و مردم ولایتمدار در دوران دفاع مقدس اقتصاد مقاومتی را اجرا کردند که چاره ای برای حل مشکلات اقتصادی کشور شد و مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه و خاصی به این موضوع دارند.

رزمجو خاطرنشان کرد: ارزش های بزرگی خلق شده است که می خواهیم این ارزش ها همچنان استوار بماند و باید رشادتها و دلیرمردی ها را برای نسل جدید ترسیم کنیم و همه تجربیات و عبرت های عاشورایی، صبر و پایداری را به جوانان منتقل کنیم.

وی اذعان کرد: دفاع مردم ایران یک دفاع ولایتمدارانه تحت فرمان امام خمینی(ره) بود و پیروزی غرور آفرینی که خلق کردند در هفته دفاع مقدس بخشی از این ایثارگری ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عنوان کرد: امسال بیش از 800 برنامه شاخص در سطح استان بوشهر با عنوان های روز شمار دفاع مقدس برگزار خواهد شد و رژه مشترک نیروهای مسلح با مسئولیت سپاه برگزار خواهد بود.

وی بیان کرد: سی و هفتمین سال از دوران دفاع مقدس به تناسب ایام محرم برگزار خواهیم کرد و از خداوند شکر گزار هستیم ایران همچنان در اوج اقتدار است.

 

افتتاح 600 واحد مسکونی کمیته امداد در هفته دفاع مقدس

علیرضا غریبی مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در سی هفتمین سال از دوران دفاع مقدس برنامه ها با شعار من انقلابی هستم از روز 31شهریور ماه برگزار و تا 7مهرماه ادامه خواهد داشت.

مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: علم و فناوری، جوانان و سربازان؛ ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه؛ اقتصاد مقاومتی و خودباوری؛ بصیرت افزایی و دشمن شناسی؛ رزمندگان و پیشکسوتان؛ شهیدان، جانبازان و ایثارگران؛ فرماندهان  عزت مندان حماسه آفرین روز شمار هفته دفاع مقدس است.

غریبی افزود: پیاده روی خانوادگی، ملاقات فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده مقام معظم رهبری در استان، همایش بزرگ بازنشستگان سپاه، افتتاح نمایشگاه فرهنگ و هنر دفاع مقدس، همایش تجلیل از اصناف برتر و تولید کنندگان داخلی، برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاح 600 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و غبارروبی گلزار شهداء بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس است./انتهای پیام

ارسال نظرات