خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: بعد از این گروه های جهادی پاسدار دانشجو هم در خراسان‌جنوبی خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۸۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در زمینه گروه های جهادی مهمان با جانشین دانشگاه امام حسین (ع) مذاکره کرده ایم که بعد از این گروه های جهادی پاسدار دانشجو هم در خراسان‌جنوبی خواهیم داشت که پاسدار دانشجوهایی که قرار است از این کشور پاسداری کنند نقاط محروم کشور را ببینند و محرومیت مردم را درک کنند.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر گروه های جهادی دانش آموزی و دانشجویی داخل استان و محلات استان هم خیل خوب عمل کرده و امیدواریم  درخراسان جنوبی شاهد محرومیت نبوده و از خراسان جنوبی برای سایر استانها گروه جهادی اعزام کنیم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته تعداد  29 هزار و 135 نفر در قالب یک هزار و 104 گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

 

زهرایی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز سال 96 تعداد 893 نفر در قالب 43 گروه به مناطق محروم استان اعزام، در سه ماهه اول سال دو هزار و 704 نفر در قالب 167 گروه جهادی ودر تابستان سال جاری تعداد 167 گروه جهادی به تعداد دو هزار و 493 نفر به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام شدند.

10 گروه جهادی میهمان نیز به تعداد 527 نفر نیز در مناطق محروم استان حضور یافته و به خدمات فرهنگی، عمرانی ، پزشکی و غیره پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها