همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از هزار برنامه فرهنگی توسط پایگاه‌ها، کانون‌ها و حوزه‌های بسیج در استان زنجان برگزارخواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۸۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک گنج است.

جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه اکثر جوانان ونوجوانان ما شناختی از جنگ ندارند، افزود: جوانان ونوجوانان ما شناختی از علل وقوع جنگ ندارند و این امر نیازمند تبیین به جوانان و نوجوانان است.

وی اهداف اصلی جنگ بین ایران و عراق از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، اظهار داشت: جنگ بین ایران و عراق جنگ جهانی سوم در ابعاد جغرافیایی کوچک بود که در این جنگ جبهه استکبار با همه توان از رژیم بعث عراق و صدام پشتیبانی کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به جهان صادر شد، تصریح کرد: بیداری اسلامی منطقه نیز نتیجه فداکاری و ایثارگری مردم ایران در این دوران است.

سردار کرمی به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در طول این هفته بیش از هزار  برنامه فرهنگی توسط پایگاه‌ها، کانون‌ها و حوزه‌های بسیج در استان زنجان اجرا خواهد شد.

جهانبخش کرمی از برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: همایش طلایه‌داران که تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهیدان و بازنمایی عملیات ثامن الایمه  که یکی از بزرگترین عملیات جنگی بین ایران و عراق  بود از برنامه‌های مهم این هفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بازنمایی عملیات ثامن الایمه در شهرستان ابهر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در ۳۱ شهریورماه رژه نیروهای مسلح در اتوبان ۲۲ بهمن با سخنرانی امام جمعه زنجان برگزار خواهد شد.

جهانبخش کرمی برضرورت قدردانی از  رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید این ارزش ها به نسل های آینده تبیین شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برنامه های قابل اجرا را در سه محور عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی ،طرح هجرت محور دوم بسیج سازندگی واقتصاد مقاومتی و محور سوم قرارگاه عمرانی و آبادی که در دهستان ها مشغول به کار هستند.

ارسال نظرات