به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سومین بیمارستان صحرایی در منطقه قرآب بخش دیناران شهرستان اردل افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، سومین بیمارستان صحرایی در منطقه محروم قرآب از توابع بخش دیناران شهرستان اردل با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و مسئولان محلی و استانی افتتاح شد.

دکتر مهین غفاری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، در حاشیه مراسم افتتاحیه این بیمارستان گفت: بیمارستان صحرایی شهید حججی و مدافعان حرم در راستای ارائه خدمت به مردم نیازمند به مدت سه روز در منطقه قرآب از توابع بخش دیناران شهرستان اردل دایر شده است.

دکتر مهین غفاری، هدف از برپایی این بیمارستان صحرایی را گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره مدافعان حرم بویژه شهید حججی،  افزایش آمادگی و چابکی تیم های پزشکی و ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی ، آموزشی و مشاوره ای به ساکنان روستایی و عشایری عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی با همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردل، کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی هاجر سلام الله علیها شهرکرد و همکاری دانشگاه علوم پزشکی برپا شده است.

گفتنی است: درمانگاههای تخصصی داخلی، عفونی، زنان و مامایی، اطفال، جراحی، اتاق عمل سرپایی، از بخش های مختلف بیمارستان صحرایی درشهرستان اردل است و خدمات دیگر ازجمله؛ دندانپزشکی، پزشک عمومی، اورژانس و داروخانه با حضور تیم های پزشکی،  آموزش سلامت، مشاوره فرهنگی و مذهبی، خدمات آموزشی درمانی و مشاوره تغذیه و سلامت روان، ارائه می شود.

ارسال نظرات