خبرهای داغ:
جامعه ای که ژن برتر دارد:

فرزندانی با ژن تراریخته و مدیرانی کهکشانی

ژنهاي تراريخته، بلاي جان انقلاب خواهند شد و در آينده اي نه چندان دور بزرگترين مصيبت ها را به انقلاب تحميل خواهند كرد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ژنهاي تراريخته، بلاي جان انقلاب خواهند شد و در آينده اي نه چندان دور بزرگترين مصيبت ها را به انقلاب تحميل خواهند كرد. اين ژن ها به دليل اينكه نا مرغوب بودند و در برابر هر نا ملايماتي تاب ايستادن نداشتند توسط صاحبان خود براي بهينه سازي به خارج از كشور فرستاده شدندو در بهترين دانشگاه ها در آمريكا، انگليس و كانادا بر روي آنها كاركردند تا بتوانند به عنوان ژن برتر دركشور حضور يابند.

از محسنات اين ژن هاي فراريخته اين است كه همگي مظلوم و دنبال شغل آبرو مند هستند تا بتوانند به خلق الله خدمت شاياني كنند بي شك ايران اسلامي هيچ گاه ژن هاي به اين مرغوبي را در خواب هم نديده كه از تخم بيرون مي آيند مدير هستند و استعداد فراواني در چپاول و به قهقهرا كشاندن كشور دارند.

يكي از ژن هاي خوب كه سردار ديپلماسي ناميده مي شود فرزند برومندي دارد كه با ژن تراريخته در يك شركت مخابراتي در آمريكا مشغول كار است و به قدري دلش براي مملكت مي تپد در يك قرار داد توانسته نرم افزار هاي بانك مركزي ايران را با مهارت خاصي وارد كند تا دسترسي به همه حساب هاي ايران توسط آمريكا به راحتي كنترل شود.

از خصوصيات اين ژن ها اين است كه با افشاي اسرار مملكت خدمات شاياني را به آمد نيوز كرده و پس از اينكه ضربات مهلك را وزارت اطلاعات و قوه قضاييه به اين ژن ها زدند به يك باره آمد نيوز تبديل به نيامد نيوز مي شود و به جاي اسناد هايي كه منتشر مي شد حالا به شبكه اكشن و دعواي غضنفر بقال و گداي سامري تبديل شده است.

ديروز حرف از محصولات تراريخته بود كه آقايان با اشتياق فراوان گفتند: چه كسي مي گويد سرطان زاست. الان فرزندان ما كه تراريخته هستند مگرسرطان زا هستند يا به اين عارضه دچار هستند يكي مي شود وكيل ملت اما ديگري وكيل دولت و مجلس جاي بده بستان مي شود .
آقا پسرم بيكار است مي توانيد برايش كاري كنيد؟ حاجي با لبخند مهربانش گفت: عزيزم ما براي ارائه خدمت به مردم نيازمند ژن خوب اصلاح شده هستيم تا در برابر هر نوع آفتي مقاوم بوده وهمزيستي با اين معضلات را بلد باشد.

ملتمسانه خنديد و گفت چه نوع آفتي ؟ حاجي گفت: ژن خوب اگر هزاران اختلاس و رشوه و زمين خواري دزدي در زير دستش اتفاق بيفتد كسي جرات ندارد به او تعرض كند بلكه خودش مدعي شده و با روش هاي تراريخته همه را به گردن ژن هاي ارگانيك انقلاب مي اندازد بعدش هم در يك سفر تشريفاتي به راحتي از كشور خارج شده ديگران در خيال آسوده به زندگي و رياستشان ادامه مي دهند.

اصلا مي دوني؟ اين ژن ها واقعا فداكاري را به حد اعلا مي رسانند و مظلومانه خود را قرباني من و شما مي كنند تا از سفره انقلاب ديناري گير ما بيايد. نزديك شدم ديدم هوا خيلي گرمه مجادله مي چسبه، گفتم داداش يك كاري بكنيد كه ما هم بتوانيم از اين سفره انقلاب بهره مند بشيم! حاجي گفت: پسرم باباي جنابعالي چه كاره است؟ گفتم: جانباز جنگ تحميلي و شش سال در جبهه بوده و الان هم درد زخم تركش و بمب شيميايي دارد،

گفت: نمي شود ژن هاي شما قديميه و بايد مثل آقازاده اين عزيزمان ژن خوب داشته باشي بروي انگلستان، كانادا و آمريكا معايبت را صلاح كنند كه بتواني كار كني البته از شما گذشته و تا ابد هم ژن شما اصلاح نمي شود.

امروز همه چیز مصنوعی شده و به همین دلیل تمام بیماری از جمله سرطان شیوع پیدا کرده و عامل تمام این نا هنجاری ها پن های تراریخته است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها