خبرهای داغ:
دبیر جشنواره شعر گیان گفت: اولین جشنواره کشوری شعر گیان با حضور شاعران برجسته کشوری، استانی و شهرستانی در منطقه طبیعی گردشگری سراب گیان نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۳۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

اولین جشنواره کشوری شعر گیان برگزار شدسعید کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: اولین جشنواره کشوری شعر گیان با حضور شاعران برجسته کشوری، استانی و شهرستانی در منطقه طبیعی گردشگری سراب گیان نهاوند برگزار شد .

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای پنهان و معرفی آنها به مردم و معرفی گیان و تاریخ طبیعت گیان در کشور است .

دبیر جشنواره شعر گیان عنوان کرد: ۶۳۰ اثر به این جشنواره راه یافتند که از این تعداد ۱۲ اثر برگزیده شد و از آن تعداد ۳ اثر از شاعران نهاوندی به عنوان آثار برتر انتخاب شدند .

وی یادآور شد: ۶۰ شاعر برجسته کشوری نیز در این جشنواره حضور داشتند و آقایان حمیدرضا شکارسری، علی علیپور، سعید کیانی و امیر کیانی و خانم الهه کاشانی در این جشنواره به داوری پرداختند .

کیانی با گلایه از اداره ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: جلسه هماهنگی این جشنواره در بخشداری گیان برگزار و مقرر شد که اداره ارشاد یک میلیون تومان اعتبار به این جشنواره اختصاص دهد اما متاسفانه به وعده خود عمل نکردند و همه هزینه‌های این جشنواره را شهرداری و بخشداری گیان متقبل شدند که از این دو ارگان کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات