عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درگفتگو با «بسیج» عنوان کرد
ملکی گفت: من  اعتقاد دارم که اگر خودرویی با کیفیت و شباهت پراید جایگزین شود دیگر نیازی به حذف خودروی پراید نیست؛ چون خودروی پراید همان کار را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۳۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰

ولی ملکی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در پاسخ به این سؤال که مجلس تا چه زمانی به دولت مهلت داده تا خط تولید خودروی پراید متوقف شود؟ گفت: طبق قوانین مجلس شورای اسلامی به دولت دستور نمی دهد که تا چه زمان خط تولید پراید متوقف شود چون متولی صنعت کشور، وزارت صنعت، معدن وتجارت است و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بعد قانونی برنامه ها و سیاست های وزارت را پیگیری می کند.

 ویژگی های خودروی جایگزین پراید و احتمال افزایش قیمت

وی با بیان این مطلب که مجلس شورای اسلامی در صورت شکایت مردم جلوی خط تولید خودروی پراید را می گیرد، گفت: زمانی که شکایتی از خودروسازان شود و یا نظرات و پیشنهاداتی وجود داشته باشد،آنجا مجلس ورود و از حقوق مردم دفاع می کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر توقف خط تولید خودروی پراید تصریح کرد: خودروی پراید مراحل خود را طی کرده است  و باید این خودرو را گام به گام از رده خارج کرد و برداشت من بر این است که تا یک سال آینده این خودرو به طور کامل از رده خارج خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های خودروی جایگزین پراید و احتمال افزایش قیمت خودرو خاطرنشان کرد: من  اعتقاد دارم که اگر خودرویی با کیفیت و شباهت پراید جایگزین شود دیگر نیازی به حذف خودروی پراید نیست چون خودروی پراید همان کار را انجام می دهد.اما اگر خودرویی با کیفیت تر از پراید عرضه شود به مراتب ارزش و قیمت آن نیز هم افزایش می یابد.

ارسال نظرات