عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نکو گفت: آزادسازی قیمت کالا در شرایط فعلی به صلاح نیست چون متأسفانه در کشور ما گاهی در گوشه و کنار اتفاقات همچون سودجویی ها، دزدی ها رانت ها مردم کشور را آزار می دهد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۲۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷

ابراهیم نکو، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عواقب آزادسازی قیمت ها گفت:حذف قیمت کالا در شرایط فعلی به صلاح نیست چون متأسفانه در کشور ما گاهی در گوشه و کنار اتفاقات نامبارکی همچون برخی سودجویی ها، دزدی ها رانت ها و... می شنویم که مردم کشور را آزار می دهد.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که مردم نسبت به آزادسازی قیمت ها ذهنیت خوبی ندارند، تصریح کرد:  مردم نگران آینده خودشان هستند و از برخی اقدامات دل چرکین می شوند برخی سودجویی ها و اختلاص ها رشوه ها و برخی دزدی ها باعث به وجود آوردن ذهنیت می شود که مبادا حذف قیمت از کالاها سودجویان را وسوسه کند تا دارایی های مردم را به تاراج ببرند و برابر سلیقه خودشان عمل کنند.

حذف قیمت ها به صلاح نیست

نکو با بیان این مطلب که آزاد کردن قیمت کالاها کنترل و نظارت بر قیمت ها را  تضعیف می کند؛ عنوان کرد:  من فکر می کنم که آزادسازی قیمت کالاها نظارت را به حداقل می رساند و بر خلاف ادعای برخی افراد که می گویند این سیاست موجب افزایش رقابت و شفاف سازی می شود چنین نظری ندارم.

ارسال نظرات