خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار خبر داد؛
شفیعی فرمانده بسیج برخوار گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی ام» با الهام از فرهنگ عاشورایی و در آستانه محرم با بیش از ۸۷ برنامه در مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و مدارس شهرستان انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۱۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار در گفتگو با خبرگزاری بسیج از برخوار برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان برخوار را اعلام کرد.

محمد شفیعی گفت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «من انقلابی ام» با الهام از فرهنگ عاشورایی و در آستانه محرم با بیش از ۸۷ برنامه در مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و مدارس شهرستان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همزمان با ۳۱ شهریور برگزار می شود که می توان به شرکت گردان های بیت المقدس بسیج در نماز جمعه و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت اشاره کرد.

شفیعی در ادامه دیگر برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس را نام برد و آن ها را شامل: نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس با حضور رزمندگان و راویان دفاع مقدس، تجلیل از خانواده های معظم شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان و تجلیل از آن ها، اجرای برنامه اهلی من العسل و انجام ویزیت رایگان تحت عنوان جهادگران سلامت در شهرستان عنوان کرد.

این مسئول به برگزاری مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مراسم سوگواری امام حسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و… به عنوان دیگر برنامه های شاخصی اشاره کرد که در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برخوار برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها