مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در دیدار نیروها مسلح استان و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دیارعلویان از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۰۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران  در دیدار نیروها مسلح استان و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دیارعلویان از برگزاری بیش از 5 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا هفته دفاع مقدس عاشورایی برگزار شود.

 وی با بیان اینکه 15 کمیته برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه های متنوع پایگاهی، حوزه‌ای، شهرستانی و استانی این هفته در استان تشکیل شده است، افزود: ایثارگران، سپاه و بسیج، فرهنگی و تبلیغات، اطلاع رسانی و رسانه، بانوان، روحانیت و مردم  از جمله کمیته های هفته دفاع مقدس هستند.

 سردارملکی  ازدیدار با 500 خانواده شهدا وایثارگران و جانبازان در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این هفته به شمار می آید.

 وی گفت: برگزاری یادواره 32 تن از شهدای نیروگاه از برنامه های استانی در هفته دفاع مقدس است.

 سردارملکی از افتتاح 70 پروژه عمرانی با مشارکت سپاه و بسیج خبر داد و افزود: تاسیس کانون دفاع مقدس در دانشگاه مازندران عنوان برنامه دیگر در هفته دفاع مقدس است.

 وی برگزاری نشست روشنگری در سپاه، برگزاری یادواره شهدا در مساجد و برپایی نمایشگاه بزرگ هنرمندان را از دیگر عناوین برنامه های این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها