خبرهای داغ:
جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج برخوار در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد با حضور امام جمعه مرکز شهرستان و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۰۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج برخوار در دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد با حضور امام جمعه مرکز شهرستان و جمعی از مسئولین و بسیجیان شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: بسیجی واقعی باید خصوصیات مالک اشتر را داشته باشند. فرمانده ای که امام علی(ع) درباره اش فرمودند مالک مثل من بود برای پیامبر همچنان که من برای پیامبر وزیر و وصی و جانشین بودم.

وی با اشاره به خصوصیات مالک اشتر در کلام امام علی(ع) افزود: مالک در روزهای خطر بخواب نمی رود، از دشمنان نمی ترسد، مالک شمشیری از شمیشرهای خداست که تیرهای آن کند نمی شود، بر بدکاران و ستم پیشه گان از آتش سخت تر ، از کسانی نیست که بیم سستی و لغزیدن داشته باشد ، از کسانی نیست در جایی که باید شتاب کند و در جایی که باید کند باشد سرعت پیشه کند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بیان نمود: ولایت مداری و علی مداری، سیاست مداری، کاردان بودن، فصاحت و بلاغت، بصیرت داشتن، دشمن شناسی و شجاع بودن ، انقلابی بودن و سازش ناپذیر بودن در دفاع از ارزشها، بردبار و خویشتن دار بودن ، خیرخواه مردم بودن از ویژگی های مالک اشتر می باشد که بسیجیان باید داشته باشند.

در جشنواره مالک اشتر ناحیه برخوار 7 رده، حوزه امام حسن مجتبی(ع)، گردان بیت المقدس حوزه امام حسین(ع)، پایگاه بسیج بلور شیشه، پایگاه بسیج شهید ملکی دانشگاه علوم قرآنی، پایگاه بسیج ام ابیها حوزه حضرت زینب(س)، کارگروه اقتصادی مجمع قشر بسیج و گروه جهادی پایگاه شهید مطهری حوزه امام حسین(ع) بعنوان موفق ترین رده ها در سطح استان انتخاب و 26 رده بعنوان موفق ترین رده ها در سطح ناحیه انتخاب و با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها