فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه مجمع عالی بسیج با هدف پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و در کنار دستگاه‌های اجرائی به دنبال حل مشکلات منطقه است، گفت: مجمع عالی بسیج سعی دارد تا با ارتباط گیری با نخبگان طرح‌ها و ایده‌هایشان را مورد بررسی قرار داده و آن را به مرحله اجرا برساند.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۸۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد صبح امروز در دهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج تربت حیدریه اظهار کرد: مجمع عالی بسیج در مقابل هیچ اداره‌ای نیست و بلکه در کنار دستگاه‌های اجرایی و با هدف حل مشکلات شهرستان به دنبال پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها می‌باشد.

وی تصریح کرد: خیلی از افکار و ایده‌ها در اذهان نخبگان و فرهیختگان جامعه نهفته و به مرحله اجرا نرسیده و مجمع عالی بسیج سعی دارد تا با ارتباط گیری با این نخبگان این طرح‌ها و ایده‌ها را مورد بررسی قرار داده و آن را به مرحله اجرا برساند.

نیک یاد با بیان اینکه فلسفه وجودی مجمع بسیج حل مشکلات مردم با نگاه کلان است، افزود: بسیاری از نخبگان در ادارات و یا سازمان‌ها حضور ندارند، اما دارای ایده هستند و لذا باید در کارگروه‌های مختلف بکارگیری شده و ایده آنان در مجمع بررسی شود.

وی بیان کرد: هر کارگروه در سال حداقل یک مشکل از شهرستان را هدف گذاری و بر اساس آن فعالیت‌های خود را برای رفع این مشکل برنامه ریزی کنند. ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی فقر فرهنگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها