فرمانده سپاه سلمان خبر داد

اجرای 600 برنامه مختلف در سیستان و بلوچستان/نسبت به عرفان به معنویت دفاع مقدس کار نشده است

فرمانده سپاه سلمان اظهارداشت:برنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه های اقتدار، تببین و تشریح دفاع مقدس و بصیرت افزایی،ایثارگران، محرومیت زدایی، گرامیداشت و تجلیل، امر به معروف و نهی از منکردر 19 شهرستان اجرا می شود
کد خبر: ۸۹۱۹۶۸۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور گرامی داشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مهمانسرای سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزارشد گفت: دشمن جنگ تحمیلی بر علیه ملت ایران را تحمیل کرد تا انقلاب نوپای اسلام را نابود ومنافع به خطر افتاده شرق وغرب را به دست آورد.
وی به اهمیت وضرورت کاربزرگ و فرهنگی دفاع مقدس اشاره و بیان کرد:در دفاع مقدس تمام اقوام،مذاهب، قومیت ها به صورت متحد الشکل سازمان یافته ومردمی از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.
سردار معروفی تصریح کرد:در جنگ نابرابر عراق با ایران ملت ما با اصو.ل واحکام مبنی بر آیات قرآن با دشمن مبارزه وبه پیروزی شرافت وعزت دست یافتند .
فرمانده سپاه سلمان ایمان،وفاق ملی و وحدت کلمه و رهبری ومدیریت صیح را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برشمردو گفت:امسال در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال سپاه سلمان سیستان و بلوچستان60 برنامه کلی، ۶۰۰ برنامه جزعی در 12حوزه و 19 شهرستان اجرا خواهد کرد .
وی گفت :این برنامه ها با هدف خفظ و نشر آثار دفاع مقدس و خوباوری دینی و ملی،نهادینه سازیروحیه ولایت مداری ،تبیین  نقش اقتصاد مقاومتی  اجرایی می‌شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی اظهار کرد: برنامه های گرامی داشت هفته دفاع مقدس با 3رویکردگفتمانی وتقریب،تجلیلی وتکریمی،تبلیغاتی واطلاع رسانی از 31 شهریورماه آغاز وتا 7مهر ماه در سطح استان ادامه دارد .

رئیس ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سپاه سلمان گفت: ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و این فرهنگ  ما را به پیروزی و عزت رساند.

وی ادامه داد: در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس  همه مردم با دل و جان از هر قوم و مذهبی در برابر دشمن ایستادگی کردند واین ایستادگی نتیجه مثبتی را در بر داشت که امروز ثمره این ایستادگی واز خود گذشتگی ها عزت و شرافت است زیرا همه جانانه دفاع کردند و به دنبال ادای دین، تکلیف و رسالت بودند همه  آن‌هایی که در صحنه نبرد بودند و چه آن‌هایی که در پشت صحنه آمادگی ایجاد می‌کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما در دفاع مقدس انقلاب خود را به دنیا عرضه کردیم که با دست خالی مقابل شرق و غرب ایستادیم و از انقلاب و تمامیت عرضی ایران اسلامی دفاع کردیم.

این مسؤول با تاکید بر حفظ و نگهداشتن دفاع مقدس اظهار داشت: باید با بازگو کردن مداوم و مستمر حوزه‌های دفاع و انجام عملیاتها و تخریب ها  از دو آسیب فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم تا همیشه دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردا بازگو و ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس حضور ماندگاری داشته است، گفت: امسال به فضل الهی هفته دفاع مقدس با شعار "من انقلابی‌ام" آغاز می‌شود که هر روز آن شعار ویژه خاص خود را دارد و برنامه‌ها نیز بر همان اساس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راهبرد‌های برنامه‌های دفاع مقدس نیز گفت: تبیین نقش رهبری هدایت و فرماندهی، ولی فقیه در خلق حماسه ها، تبیین قدرت دفاعی و نیرو‌های مسلح و بسیج از جمله راهبرد‌ها است.

فرمانده سپاه سلمان بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه‌های اقتدار، تببین و تشریح دفاع مقدس و بصیرت افزایی، ایثارگران، محرومیت زدایی، گرامیداشت و تجلیل، امر به معروف و نهی از منکر، ورزش و سلامت، نقش طلاب و روحانیون، بسیج، امور فرهنگی، بررسی نقش مداحان در دفاع مقدس و تقویت روحیه روشنگری، اقتصاد مقاومتی، زنان برگزار می‌شود که در هر کدام از این حوزه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.
سردار حسین معروفی در نشست خبری افزود: این برنامه‌ها با هدف خفظ و نشر آثار دفاع مقدس و خوباوری دینی و ملی اجرایی می‌شود.
وی بیان کرد: امسال به فضل الهی هفته دفاع مقدس با شعار "من انقلابی‌ام" آغاز می‌شود که هر روز آن شعار ویژه خاص خود را دارد و برنامه‌ها نیز بر همان اساس برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه‌های اقتدار، تببین و تشریح دفاع مقدس و بصیرت افزایی، ایثارگران، محرومیت زدایی، گرامیداشت و تجلیل، امر به معروف و نهی از منکر، ورزش و سلامت، نقش طلاب و روحانیون، بسیج، امور فرهنگی، بررسی نقش مداحان در دفاع مقدس و تقویت روحیه روشنگری، اقتصاد مقاومتی، زنان برگزار می‌شود که در هر کدام از این حوزه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود.
معروفی گفت: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور ماه در پنج شهرستان کنارک، ایرانشهر، خاش، زاهدان و زابل از مهمترین برنامه‌های حوزه اقتدار است که در این روز نیرو‌های مسلح اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت
ارسال نظرات
آخرین اخبار