فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در نشست خبری ویژه هفته گرامیداشت دفاع مقدس «من انقلابی ام» را شعارمحوری این هفته اعلام کرد و عنوان داشت: دفاع مقدس تجلی موهبت الهی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۸۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدارعلی خادم، فرمانده سپاه ناحیه ساری در نشست خبری ویژه هفته گرامیداشت دفاع مقدس «من انقلابی ام» را شعارمحوری این هفته اعلام کرد و عنوان داشت: دفاع مقدس تجلی موهبت الهی است.

 وی از دفاع مقدس بعنوان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی یادکرد و گفت: با توجه به تقارن ایام ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال متفاوت برگزار می‌شود.

  سرهنگ پاسدار خادم با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از 31شهریورآغاز و تا 7مهرماه سالجاری ادامه دارد، یادآورشد: تشکیل ستادهای بزرگداشت این هفته در سطح شهرستان ساری، دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، تشکیل 9کمیته با حضور دستگاه های اجرایی مرکز استان، اجرای پیاده روی خانوادگی، تشکیل ستادهای گرامیداشت این هفته در سطح پایگاه های محلات و فضاسازی و آماده سازی فضای جامعه با تبلیغات محیطی از جمله فعالیت هایی است که برای استقبال از هفته دفاع مقدس در ساری اجرایی شدند.

 وی به اجرای 457برنامه محوری و 45برنامه شاخص به همت سپاه ناحیه و رده های بسیج شهرستان در سطح ساری اشاره کرد و گفت: برگزاری 22یادواره شهدا در محلات، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا در محلات، برپایی نمایشگاه های ایثار و شهادت در مساجد و حسینیه ها، برپایی محافل شعر و خاطره گویی در حاشیه مراسم های عزاداری امام حسین(علیه السلام)، برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی از جمله برنامه های هفته بزرگداشت دفاع مقدس در مرکز مازندران است.

 سرهنگ پاسدار خادم، تجلیل از بانوان ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی، خاطره گویی در مدارس، برپایی نمایشگاه های اقتصادمقاومتی،عطرافشانی گلزار شهدا، اجرای رژه 31شهریور با حضور هفت گردان بیت المقدس، کوثر، امام حسین(علیه السلام) و امام علی(علیه السلام) درمیدان شهید قاسمی ساری و برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی در جمع عزاداران حسینی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکز مازندران بابیان اینکه سپاه ناحیه ساری متعهد ساخت 55خانه محروم برای افراد کم برخوردار و بی بضاعت شده، افزود: این خانه های محرومین به همت گروه های جهادی تاپایان سال تجویل محرومین می شوند.

 سرهنگ پاسدار خادم به شعار سال رهبری(دامت برکاته) مبنی براقتصادمقاومتی؛تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: تاکنون چهارمیلیارد و 300میلیون تومان وام و تسهیلات خوداشتغالی در اختیار بسیجیان مرکز استان قرار گرفته که از محل این تسهیلات 320نفر مشغول به کار شدند.

 فرماند سپاه ساری به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه ناحیه ساری اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای جهادی با همکاری سپاه ناحیه رفع محرومیت از منطقه پشتکوه ساری را متعهد شدند.

 سرهنگ پاسدار خادم با بیان اینکه در گام اول مسئله آبرسانی این منطقه مرتفع شده، افزود: آسفالت3.5کیلومتر از راه دسترسی به منطقه پشتکوه و برق رسانی به روستاهای این منطقه در دستور کار قرار دارد.

 وی به فعالیت فرهنگی 6روحانی اعزامی از سوی سپاه  ناحیه ساری در این منطقه اشاره کرد و از اعزام سفیران سلامت به این منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.

 سرهنگ پاسدار خادم با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای حفظ روستائیان در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: تلاش داریم با برگزاری دوره های مهارت آموزی و اعطای تسهیلات، زمینه کارآفرینی و خوداشتغالی در این منطقه فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها