فرمانده سپاه قروه از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر رایگان در بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۵۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی با اشاره به برنامه‌های سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اظهار داشت: با آغاز سالتحصیلی جدید و در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی و مردم یاری بیش از ۵۰۰ بسته لوازم التحریر توسط سپاه پاسداران برای توزیع بین دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت اماده شده است که توسط حوزه‌های بسیج سطح شهرستان بین دانش اموزان نیازمند توزیع خواهد شد.


وی افزود: در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی با آغاز سالتحصیلی جدید نسبت به مرمت و بازسازی و زیباسازی ۱۰ مدرسه اقدام کرده ایم که به کمک اموزش و پرورش این طرح اجرا شده است


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: آورده نقدی سپاه پاسداران در این طرح برای هر مدرسه ۱۰۰ میلیون ریال بوده است و بالغ بر ۱ میلیارد ریال در این راستا و در جهت مرمت و بازسازی و زیباسازی مدارس هزینه شده است.


وی ادامه داد: در راستای طرح کرامت ۲ و قرارگاه جوادالائمه (ع) نیز موضوع توانمندسازی و آموزش دانش اموزان را در مناطق هدف مدنظر داریم که اقدامات لازم در این خصوص نیز صورت پذیرفته است.


شعبانی گفت: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز در حوزه تعلیم و تربیت آموزش دانش اموزان و مسائل آموزشی و توانمندسازی والدین مورد توجه بوده است که با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات