استاندار خراسان‌رضوی در پیامی ارتحال مرحوم آیت‌الله معصومی‌شاهرودی نماینده سابق خراسان‌رضوی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۴۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان‌رضوی در پیامی ارتحال مرحوم آیت‌الله حاج شیخ علی‌اصغر معصومی‌شاهرودی نماینده سابق خراسان‌رضوی در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت. متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«ذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»؛ «هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود»

با نهایت تأسف و تأثر خبر ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ علی اصغر معصومی شاهرودی (رحمه الله علیه)، عالم مجاهد، فقیه عامل و دلداده‌ی اهل‌البیت و نماینده سابق خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری واصل گردید.

این عالم جلیل‌القدر عمر پربرکت خویش را در راه نشر معارف اهل‌بیت‏ علیهم السلام و تدریس و تالیف و سنگر امامت جمعه و عضویت در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گذراند و نقشی موثر در مبارزات انقلابی مردم علیه طاغوت و همراهی با امام راحل عظیم‌الشان (ره) ایفا نمود.

اینجانب رحلت این عالم مجاهد را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت مکرم، علما و روحانیان، عموم علاقه‌مندان و ارادتمندان به ایشان به‌ویژه مردم شریف استان خراسان رضوی تسلیت و تعزیت عرض نموده و در جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف حضرت رضا (ع) علو درجات آن مرحوم را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها