عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه عطر سیب فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این نمایشگاه فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو کرده و فداکاری را که امام حسین (ع) در قیام عاشورا داشتند به معرض نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۰۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
 محمد قمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه راه و سیره امام حسین (ع) باید نسل به نسل و سینه به سینه برای آیندگان بازگو شود گفت: برگزاری نمایشگاه عطر سیب تجلی این مسئله است و فرهنگ از خودگذشتگی را به جوانان آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید پشت پا زدن به ذلت و فریاد عزت را فرابگیرند گفت: در شرایط فعلی و در عصرحاضر تبیین قیام عاشورا و فرهنگ امام حسین (ع) راهگشاست.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم تصریح کرد: قیام روزعاشورا خلاصه‌ای از اسلام است که در نصف روز به نمایش گذاشته شد.

قمی با بیان اینکه امام حسین (ع) به بشریت آموخت که در راه دین و اسلام باید جان خود را فدا کرد و نمود این امر در دنیای امروز مبارزه با کفار و تکفیری هاست.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب تا ۲۹ شهریورماه در بوستان ولایت از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ آماده خدمت رسانی به شهروندان و عاشقان حسینی است و در این نمایشگاه کالا‌های مورد نیاز هیئت‌های مذهبی شامل اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل با قیمت مناسب عرضه می‌شود. تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
ارسال نظرات