مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سنندج از اختصاص دادن ۱۹۲ اتوبوس و مینی بوس جهت سرویس دهی مدارس در سنندج خبر داد و گفت: امسال ۱۷۱ دستگاه مینی بوس و ۲۲ دستگاه اتوبوس جهت سرویس دهی مدراس اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۹۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شکور صلواتی گفت: این سازمان در راستای ارائه خدمات شایسته به دانش آموزان با بهره گیری از تمام توان خود و با همکاری بخش خصوصی همچون سنوات گذشته برای خدمت رسانی به مدارس و دانش آموزان آمادگی کامل را دارد.

وی از اختصاص ۱۹۲ دستگاه مینی بوس و اتوبوس جهت سرویس دهی به مدارس خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷۱ دستگاه مینی بوس تحت نظارت سازمان در قالب هشت شرکت و ۲۲ دستگاه اتوبوس جهت سرویس دهی مدارس اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی عنوان کرد: با توجه به تشکیل کمیته نظارت از سوی فرمانداری و تعیین نرخ سرویس مدارس این کمیته در هر ماه نسبت به بازدید از مدارس سطح شهر و کنترل نحوه خدمات دهی و پرداخت حق سرویس از سوی مدارس اقدام خواهد کرد.

صلواتی همچنین از افزایش نرخ سرویس مدارس خبر داد و گفت: برای مدارسی که از شنبه تا چهارشنبه فعالیت دارند ۱۰ درصد و مدارسی که تمام طول هفته فعالیت دارند ۱۲ درصد افزایش نرخ براساس مصوبه اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج در ادامه با توجه به اعلام دستور العمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در خصوص ثبت نام کلیه سازمان‌های اتوبوسرانی سراسر کشور در سامانه سوخت وزارت کشور و لزوم فعال سازی کارت سوخت تمامی اتوبوس و مینی بوس جهت عرضه گازوییل در جایگاه‌های سوخت سطح شهر تاکید کرد.

وی افزود: اختصاص گازوییل براساس پایش پیمایش نسبت به انجام مراحل اداری و ثبت نام و فعال کردن کارت سوخت ۱۱۷ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و دولتی شامل (۶۸ دستگاه خصوصی و ۴۹ دستگاه دولتی) و ۹ دستگاه میدلباس و مینی بوس این سازمان صورت گرفته و از این پس کلیه اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها از جایگاه‌های سوخت سطح شهر سنندج با هماهنگی شرکت نفت منطقه‌ای استان کردستان اقدام به سوخت گیری خواهند کرد.

صلواتی با اشاره به اینکه با اجرای این دستورالعمل به هیچ یک از خودرو‌های دیزلی سازمان در واحد موتوری سوخت تحویل داده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این مهم باعث کاهش هزینه‌های سازمان اتوبوسرانی می‌شود.
 
انتهای پیام/7727

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با همکاری راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش بتوانیم خدمات مطلوب و شایسته را به دانش آموزان در سال تحصیلی جدید ارائه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات