در آستانه ماه محرم؛

تشییع پیکر شهید مدافع حرم در نیشابور

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثار گران نیشابور از تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد اسدی» در شهرستان نیشابور در آستانه ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
محمد رضا ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد اسدی» روز چهار شنبه ۲۹ شهریور ۹۶ ساعت ۸:۳۰ صبح در شهر نیشابور با حضور مردم ولایت مدار وشهید پرور از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مسجد جامع تشییع می‌شود و فضای این شهر معطر به حضور شهدا خواهد شد.

وی گفت: شهید مدافع حرم «محمد اسدی» که به صورت افتخاری و داوطلبانه سمت جانشین محور و فرمانده گردان خط شکن را در سوریه عهده‌دار بود در نخستین روز ماه مبارک ۱۳۹۵ در منطقه خالصه جنوب حلب سوریه به دست عناصر تکفیری داعش به فیض شهادت نایل گردید.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار مجرد و متولد ۱۳۶۴ می‌باشد که دارای کارشناس حقوق بوده و به عنوان مشاور حقوقی در مشهد مشغول خدمت به مردم بود.

ستوده یادآورشد: این شهید رشید اسلام که پدر و مادر وی در قید حیات و ساکن مشهد مقدس هستند از اهالی روستای حاجی آباد بخش زبرخان شهرستان نیشابور می‌باشند.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر شهیدمدافع حرم «محمد اسدی» پس از تشییع در نیشابور به زادگاهش روستای حاجی آباد منتقل وپس از ویژه مراسمی جهت تدفین به گلزار بهشت رضای مشهد مقدس منتقل می‌گردد.

سرپرست بنیاد شهید وامور ایثار گران نیشابور تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که علم و بیرق سیدالشهدا (ع) آزادانه و تمام و کمال در آن برپاست و این افتخار بزرگ به سبب امنیتی است که از خون شهدا در سایه حرکت در مسیر دین با رهبری، ولی فقیه بدست آمده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها