نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: الگو قرار دادن امام حسین درس فریاد مظلوم بر سر ظالم را به جوانان ما آموخت و شهدا و رزمندگان ایران اسلامی همه فارغ التحصیل مکتب عاشورا هستند.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۴۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر دیروز در حسینیه حضرت زینب(س) ایلام گفت: پیروزی ایران اسلامی در مقابل رژیم بعثی نشات گرفته و الگو برداری شده از نهضت جاویدان سید الشهدا بود.
وی افزود: رژیم تا دندان مسلح بعثی با حمایت همه جانبه نظام سلطه و کشورهای غربی اسیر و مقهور روحیه انقلابی جوانان این مرز بوم شد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس بیانگر مظلومیت ملت ایران، ایثار و فداکاری آنها است که با دست خالی و جانفشانی در راه انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را در سطح بین المللی از خود به جای گذاشتند.
امام جمعه ایلام ابراز کرد: رزمندگان ایران اسلامی با لبیک گفتن به رهبر خود پای در میدان جنگ نابرابری گذاشتند اما روحیه انقلابی آنها سبب شد پیروزی از آن ملت ایران شود.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه ای از قیام و نهضت اباعبدالله است، گفت: الگو قرار دادن امام حسین درس فریاد مظلوم بر سر ظالم را به جوانان ما آموخت و شهدا و رزمندگان ایران اسلامی همه فارغ التحصیل مکتب عاشورا هستند.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: امروز مدافعان حرم که در راه دفاع از ارزش ها دور از کشور در جنگ با دشمنان اهل بیت هستند همه ایثار و فداکاری آنها تاثیر گرفته از قیام سالار شهیدان است.
وی تصریح کرد: یکی از اولویت های دستگاه های فرهنگی باید انتقال مفاهیم و ارزش های ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان که ایام جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، باشد.
امام جمعه ایلام ابراز کرد: خود ۸ سال دفاع مقدس یک مکتب مترقی است که در برگیرنده مفاهیم مهمی همچون ایثار، فداکاری، رشادت، از جان گذشتی و شهادت طلبی است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: ان شاءالله جوانان ما با مطالعه وصیتنامه شهدای جنگ تحمیلی با روحیه جهادی آن عزیران آشنا شوند و با الگوگیری از آنها در مسیر ترقی کشور گام بردارند.

ارسال نظرات