یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

تلاش بسیجیان جهادگر برای افزایش سواد عمومی در روستاها

باقچقی گفت: با توجه به شناسایی نیازهای روستاها و زمینه برای فعالیت های جهادی کلاس هایی در جهت افزایش سواد عمومی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و سایر موارد گذاشته می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۸۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

امید باقچقی جهادگر بسیجی و مسئول حوزه دانشگاه پیام نور بجنورد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات جهادی گروه خود در مناطق روستائی و محروم کشورمان اظهار داشت: ما در گروه جهادی شهید علم الهدی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد فعالیت می کنیم.

باقچقی گفت: ما در عرصه کارآفرینی اقداماتی را انجام دادیم. در حوزه دامداری و انبار علوفه و دام کارافرینی انجام شد اما مشکل اصلی ما پشتیبانی استانداری است که کمکی به ما نکردند. فقط بسیج کارگران همکاری کردند. استانداری باید کارهای آواربرداری و ارائه اطلاعات روستاها را انجام می داد که یک جلسه پشتیبانی هم نگذاشتند و استانداری تا جایی که توانست بسیج دانشجویی را در روستاها تخریب کرد.

عضو گروه جهادی شهید علم الهدی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بجنورد بیان کرد: در حوزه سواد آموزی و اقتصاد مقاومتی فرهنگ سازی صورت گرفت. با توجه به شناسایی نیازهای روستاها و زمینه برای فعالیت های جهادی کلاس هایی در جهت افزایش سواد عمومی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و سایر موارد گذاشته می شود. 

ارسال نظرات