خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۱۹۴۴۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان، افتتاح خانه معلم شهرستان فلاورجان واقع در روستای خیرآباد فلاورجان با حضور جمعی از مسئولین و خیرین و فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

مهندس هدایت؛ فرماندار شهرستان فلاورجان گفت: شما فرهنگیان بهترین و در دسترس ترین منابع مرجع در اختیار مردم و جامعه و همچنین به عنوان سرمایه  بزرگ برای مباحث اجتماعی و آموزشی هستید.

وی در ادامه افزود: در بعضی از مدارس شهرستان فلاورجان در سال های گذشته با مشکل کلاس درس مواجه بودیم به طوری  که حتی از کانکس برای کلاس درس استفاده میشد و از نظرساختمان مدارس در خط قرمز بود ولی خداروشکر و باهمت مسئولین و دکتر رحمانی  رئیس مجمع خیرین مدرس ساز در سال گذشته 20 واحد آموزشی کلنگ زنی و در فاصله ی دو سال به بهره برداری رسید که دو واحد دیگر در روستای قلعه میر و شهر ابریشم نیز در حال ساخت می باشد.

وی با اشاره به ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس اظهار داشت: فضای مدارس باید متناسب با اهداف و آرمان های شهدا باشد چراکه شهرستان ما دارای 31 سردار و 1300 شهید گرانقدر است.

در پابان این مراسم، مهندس انصاری مهر؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان، محورهای سال تحصیلی97-96 در آموزش وپرورش، همگرایی خانه و مدرسه، تفکر خلاق و شکوفایی استعدادها، روش های نوین مدیریت مدرسه، ضرورت مشارکت اولیا را بیان نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها