خبرهای داغ:
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در حاشیه برگزاری دومین دوره طرح آموزش اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه در تبریز گفت: یکی از چالش های دنیای امروزی کشف و هدایت استعدادهای نیروی انسانی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۴۰۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، جعفر حیدراصفهانی افزود: در صورت کشف و شکوفایی این استعدادها تغییرات شگرفی در شرکت رخ خواهد داد که باید فضا برای شکوفایی این استعدادها آماده تا افراد نقش خود را ایفا کنند. 
وی ادامه داد: مدیریت توسعه منابع انسانی در جهت توسعه مدیریت و نقش آفرینی مدیران، با برنامه ریزی دقيق و تدوین مفاد دروس آموزشی، لازم است دوره هایی برای اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه با همکاری و همفکری آموزش شرکت های گاز تابعه اجرا کند.

حیدراصفهانی ادامه داد: در این راستا دوره هایی با موضوعات مختلف طراحی و چندین دوره در مراكز آموزش های شرکت های تابعه ملی گاز از جمله در مرکز آموزش شرکت گاز آذربایجان شرقی برگزار شده است .

وی اظهار امیدواری کرد: این دوره ها بتواند در تحقق اهداف و اعتلای شرکت ملی گاز ایران مفید باشد.

حیدراصفهانی همچنین در بازدید از امکانات و تجهیزات مرکز آموزش شرکت گاز آذربایجان شرقی، گفت: مركز آموزش شركت گاز استان از ظرفيت هاي آموزشي بالايي برخوردار بوده و بدون شك نقش بسزايي در افزايش سطح كيفي برنامه هاي آموزشي- تخصصي شركت ملي گاز ايران خواهد داشت.

در این طرح آموزشی دو روزه که به میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد حدود 40 نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران و شرکت های تابعه با مباحث «روش تأمین مالی پروژه های نفت و گاز» و «مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی» آشنا شدند و این طرح برای گروه های مدیریتی دیگر در ماه های مهر و آبان تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظرات