طی آئینی از خبرگزاری بسیج و خبرنگار این خبرگزاری در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان فعال رسانه‌ای در امر تقویت مبانی اعتقادی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۹۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آئیین تجلیل از جوانان فعال در امر اجرایی طرح تقویت مبانی اعتقادی اظهار کرد: اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی در راستای تقویت باور توحیدی جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه تنها راه مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن تقویت مبانی اعتقادی عموم مردم است خاطرنشان کرد: آغاز این طرح در سال ۷۲ در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد تهاجم فرهنگی بود که متأسفانه آن روزها خیلی‌ها بحث تهاجم فرهنگی را قبول نداشتند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه طرح تقویت مبانی اعتقادی یک قرارگاه فرهنگی است عنوان داشت: انجام چنین کارهای فرهنگی یک وظیفه است و به دو را از توچه به نتیجه باید به انجام آن فکر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کار فرهنگی مهمترین رسالت امروز همه ما است افزود: نگاه جهادی و استقامت در کارها لازمه برگزاری چنین نشست‌های معرفتی است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه کار فرهنگی تنها در توجه دادن به خداوند متعال خلاصه می‌شود، بیان داشت: دفع فرهنگ غرب و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی مهم‌ترین رسالت امروز متولیان امور فرهنگی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرگزاری بسیج و خبرنگار این خبرگزاری در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان فعال رسانه‌ای در امر تقویت مبانی اعتقادی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات