مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله مطرح کرد
مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله گفت: شهدا همانند ستاره‌هایی هستند که راه حق را نشان می‌دهند، اگرچه برخی از شهدا سن و سال کمی داشتند ولی توانستند با بصیرت و آگاهی، راه خود را پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۷۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجتبی صدیقی مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله در یادواره شهدای مسجد جامع طرخوران شهر تفرش گفت: شهدا همانند ستاره‌هایی هستند که راه حق را نشان می‌دهند، اگرچه برخی از شهدا سن و سال کمی داشتند ولی توانستند با بصیرت و آگاهی، راه خود را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در فضای غبارآلود امروز هم شهدا بهترین چراغ راهنما هستند، گفت: شهادت اتفاقی نیست بلکه شهدا گلچین شده‌اند و شهادت امثال شهید حججی‌ها باعث روشنگری در جامعه امروز ما شده است.

مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله بارزترین ویژگی شهدا را داشتن بصیرت دانست و گفت: این بصیرت میسر نیست مگر با ولایت‌پذیری؛ شهادت، دل دادن به مسیر اهل بیت(ع) و آمادگی اتصال به خداست. شهادت نیاز به بصیرت، آگاهی و ولایت پذیری دارد.

صدیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست و تا قلب اروپا گسترش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی نیازمند استقامت، صبر، بصیرت و ایستادگی است تا پرچم اسلام به دست صاحب واقعی آن سپرده شود.

مسئول علمی پژوهشی سپاه روح‌الله با بیان این مطلب که آمریکا با ایجاد گروهک‌های تروریستی تکفیری داعش به دنبال شکست و تضعیف ایران بود، خاطر نشان کرد: آمریکا با راه اندازی داعش در منطقه و ایجاد جنگ در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف ایران و نفوذ به مرزهایش را داشت تا بتواند انقلاب اسلامی را از بین ببرد. اما امروز داعش فرصتی برای انقلاب اسلامی شده تا انسجام بیشتری در منطقه ایجاد کرده و پیروان اهل بیت(ع) تقویت شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات