مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی گفت: چهارمين نمايشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب با رویکرد بهینه‌سازی مصرف انرژی از 27 شهریورماه تا پایان همین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۷۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸

مهدی جهان میرزایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از برپایی شانزدهمین شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات، ماشین آلات و صنایع وابسته خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۱ شهریورماه با حضور بیش از ۷۰ شرکت کننده از جمله شرکت‌های داخلی و خارجی مرتبط با حوزه ساختمان، انبوه‌سازی، آسانسور و پله برقی، سرمایش و گرمایش، شیرآلات، لوله وغیره برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری‌های نوین این عرصه‌ها و خدمات مربوطه و فراهم نمودن زمینه لازم برای مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی برگزار می شود.

میرزایی برگزاری ۱۳ کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی با موضوعات مرتبط توسط اساتید صاحب نام استانی و کشوری همزمان با این رویداد خبر داد و گفت: همچنین دومین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه آلومینیوم ایران همزمان در این تاریخ با حضور بیش از ۶۰ شرکت مرتبط صنعت آلومینیوم، پروفیل و مواد اولیه این صنعت در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع با هدف ایجاد بستر مناسب برای انعقاد تفاهم نامه‌های تجاری میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و متخصصین این حوزه برگزار می‌شود .

وی افزود: همزمان با این رویدادها اولین نمایشگاه HSE و چهارمين نمايشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب نیز با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی و حضور واحدهای مرتبط با سلامت و ایمنی، سازمان محیط زیست و شرکت پتروشیمی اراک و شرکت‌های مرتبط برگزار و علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ روز از نمایشگاه‌های برپا شده دیدار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات