مدیر‌کل حراست کمیته ‌امداد تاکید کرد

شفاف‌سازی عملکرد کمیته امداد موجب اعتماد و همراهی مردم

مدیر‌کل حراست کمیته ‌امداد با بیان اینکه کمیته امداد امین مردم است، گفت: شفاف‌سازی عملکرد کمیته امداد موجب اعتماد و همراهی مردم می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۷۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی سالار‌کیا مدیر‌کل حراست کمیته ‌امداد کشور در مراسم تودیع و معارفه سرپرست حراست کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه حراست در تامین امنیت سازمان، کارکنان و مددجویان نقش موثری دارد، گفت: شناسایی نقاط ضعف، قوت و انجام درست دستورالعمل‌های ابلاغی از وظایف حوزه حراست در کمیته امداد است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه نیروی حراستی باید همیشه دغدغه نظام و رهبر انقلاب اسلامی باشد، گفت: بر سر درب کمیته امداد نام حضرت امام خمینی(ره) می‌درخشد، و به مقام معظم رهبری تعلق دارد از این‌رو حساسیت در این نهاد بیشتر از سایر سازمان‌ها است.

مدیر‌کل حراست کمیته ‌امداد کشور با تاکید بر آسیب‌شناسی در حوزه حراست، گفت: شناسایی، کنترل آسیب‌ها و اقدام پیشگیرانه و به موقع در بخش نیروی انسانی از بروز مشکلات سازمانی جلوگیری کرده و در حفظ سلامت اداری موثر است.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز در این مراسم با بیان اینکه کمیته امداد امین مردم است، گفت: عملکرد درست حراست در کمیته امداد پیشگیری از تخلفات و تضمین کننده سلامت دورن و برون سازمان است.

وی افزود: مراقبت از همکاران و تلاش برای اصلاح خطا و اشتباهات، اطلاع رسانی به موقع، حفظ و نگهداری تجهیزات و تلاش برای جلب رضایتمندی مددجویان از دیگر وظایف حوزه حراست است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: سلامت سازمانی خود به خود حاصل نمی‌شود و نتیجه حضور نیروهای متدین و فعال است؛ حراست از کمیته ‌امداد وظیفه همه نیروها بوده و همه باید خود را در حراست از این نهاد مسئول بدانند.

گفتنی است در این مراسم محمد فراهانی‌منش که سابقه ریاست  کمیته امداد اراک منطقه 2 را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان سرپرست حراست استان منصوب و از خدمات احمد بوالحسنی ریاست سابق حراست تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار