مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات گفت: انقلابی بودن و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی از ملاک‌های بسیار مهم برای مدیران اجرایی در حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۷۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات در جمع پایوران و پاسداران شهرستان محلات با اشاره به روز مباهله گفت: روز مباهله روز حقانیت اسلام و پیامبر اسلام(ص)؛ و حدیث کسا و آیه تطهیر متعلق به این روز بزرگ است.

وی افزود: جامعه‌ای موفق و پیروز است که بتواند اسلامی حکومت کرده و برای این منظور در مسیر انبیا و امامان قدم بردارد، امام علی(ع) فرمود "جامعه اگر مدیریت اسلامی می‌خواهد باید معیارهای آن را رعایت کند"

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات با این سوال که آیا در حال حاضر دین اسلامی واقعی حاکم است؟ گفت: متاسفانه برخورد جدی با نجومی‌بگیران صورت نگرفته است و تا زمانی که جلوی فساد مالی، رشوه‌خواری و ... گرفته نشود، نمی‌توانیم حکومت اسلامی را به معنای واقعی محقق سازیم، تا زمانی که این نوع تخلفات در جامعه حاکم است و زیر ساختارها مشکل دارند حکومت علوی حاکم نخواهد بود.

حجت‌الاسلام رضایی تاکید کرد: در مدیریت علوی باید بر زیردستان نظارت و تمامی کار آنها رصد شود، و در صورت تخلف با آنها برخوردهای لازم صورت گیرد تا افراد دیگر اشتباه دیگران را انجام ندهند.

وی افزود: سعی کنیم در هر مجموعه‌ای که در حال کار هستیم مدیریت علوی را عملیاتی کنیم تا حکومت اسلامی شکل بگیرید و حقی پایمال نشود.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات انقلابی بودن و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی را از ملاک‌های بسیار مهم برای مدیران اجرایی در حکومت اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: دولتمردان باید مسئولانه به وظیفه خود عمل کرده و در خدمت به ملت تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات