فرمانده پایگاه حجاب سمنان به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های پایگاه حجاب پرداخت و از پرورش 5 حافظ کل قرآن در دامان این پایگاه گفت.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۵۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، پایگاه حجاب در سمنان از جمله پایگاه های برتر استان سمنان است که امروز مورد سرکشی جمعی از مسئولان کشوری از جمله آقایان بابازاده مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین و نوریان مدیر اطلاع رسانی این سازمان با همراهی مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان و مهدی لالاییان مدیر اطلاع رسانی این یگان قرار گرفت.

زهرا قطبوعی در حاشیه این سرکشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: 9 سال است که فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هستم و این را بزرگترین افتخار خود می دانم.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های پایگاه حجاب پرداخت و گفت: تشکیل کارگاه امر به معروف، تهیه و توزیع سبد کالا ویژه محرومان و نیازمندان، مشاوره های پزشکی و روانشناسی، برگزاری سلسله کلاس های دینی با بهره گیری از محضر روحانیت معزز، کمک به بیماران صعب العلاج، جمع آوری کمک های مردمی ویژه جبهه مقاومت، جمع آوری صدقات برای نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ختم قرآن برای شهدا از جمله برنامه های این پایگاه است.

فرمانده پایگاه حجاب سمنان از دیگر برنامه های پایگاه را دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی 95 اردوی جهادی تا کنون، برگزاری کلاس های آموزش نظامی ویژه بسیجیان، برپایی کارگاه مشاوره سبک زندگی برای بهبود روابط خانواده ها، ویزیت رایگان در روزهای دوشنبه و ایجاد فروشگاه صنایع دستی اعضای پایگاه عنوان کرد.

قطبوعی بیان داشت: به همت مردم وخیرین تا کنون مبلق 40 میلیون تومان به صورت نقدی و 45 میلیون تومان به صورت غیرنقدی توانسته ایم به محرومان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه حجاب در سال 94 در جشنواره مالک اشتر به عنوان برترین پایگاه در استان معرفی شد.

فرمانده پایگاه بسیج حجاب سمنان از جمله افتخارات این پایگاه را پرورش 5 حافظ کل قرآن عنوان کرد و گفت: این حافظان در مسابقات کشوری نیز مقام هایی را کسب کرده اند که مایه مباهات پایگاه حجاب و بسیجیان آن است.

قطبوعی بیان داشت:  پنج نفر در این پایگاه به حجاب اسلامی تشویق شدند و ما موفق شدیم آنها را به سمت حجاب برتر(چادر)هدایت کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها