خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضور در چنین مکانهایی توفیقی است الهی که نصیب هر کسی نمی شود، تصریح کرد: ماندن و ادامه دادن تحصیل در چنین مکانهایی نیز موجب افتخاری دیگر است.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۴۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر امروز در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه زینب کبری(س) اردستان اظهار کرد: دانشجویان و فراگیران زمانی موفق خواهند بود که همیشه مشغول تحصیل باشند.

امام جمعه اردستان گفت: زمانی افراد می توانند موفقیت خود را تکمیل کنند که در مباحث خود پرسشگر و سوال کننده باقی بمانند.

وی افزود: فراگیران در طول سال تحصیلی تطهیر را در دستور کار قرار داده  و کارها را پاکیزه کرده و آلوده کار نباشند.

حجت الاسلام دهشیری با تاکید بر اینکه یک طلبه زمانی که در خدمت استاد بود و از خداوند هم مدد خواست عامل موفقیتش تکمیل شده و می تواند پله های ترقی را بپیماید.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضور در چنین مکانهایی توفیقی است الهی که نصیب هر کسی نمی شود، تصریح کرد:  ماندن و ادامه دادن تحصیل در چنین مکانهایی نیز موجب افتخاری دیگر است.

وی خاطرنشان کرد: سعی کنید تا ظرف علمی خود را که هیچگاه پر نمی شود در صدد پر کردن آن باشید و در مقابل عمری که صرف می کنید بدهکار نشوید.

سماویه میر حسینی در ادامه این آئین اظهار کرد: امسال ۱۵ نفر ثبت نام کننده و ورودی داشته ایم که امروز سال تحصیلی را با آنها شروع کرده ایم.

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) اردستان گفت: افرادی که در حال حاضر در این حوزه مشغول هستند ۵۴ نفر بوده که کلاسها از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به جز پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

وی افزود: امسال دانشجویان همه از منطقه اردستان بوده و در صورت جذب دانشجو از خارج اردستان امکانات رفاهی برای ماندن بصورت شبانه روزی است.

میر حسینی با توجه به اینکه فراگیران بصورت پنج ساله ثبت نانم می کنند افزود: تحصیلات خود را تا سطح دو حوزه که معادل لیسانس است و دارای ۱۹۰ واحد درسی بوده به پایان می رسانند.

مدیر حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) اردستان  تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه علمیه نهاد دولتی نیست و با همکاری و همیاری مسئولان و خیران اداره می شود از همه مردم درخواست می شود تا در ادامه راه مشوق حوزه علمیه خواهران باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها