خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم از هر قشری در دفاع از کشور در برابر دشمن ایستادند، این دوران را مردمی ترین جنگ در طول تاریخ خواند.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۱۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت اله جعفری افزود: این دوران به عنوان برگ زرین تاریخ انقلاب به شمار می رود چراکه در دفاع مقدس فرهنگ جهادی نمود عینی خود را نشان داده و عرق ملی و معنویت مردم به خصوص جوانان را تقویت کرد.

وی با تاکید به اینکه ارزش های این دوران باید به نسل جوان و آینده منتقل شود، اظهارداشت: جوانان ما باید بدانند در این دوران وجبی از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد در حالی که در جنگ های گذشته تاریخ بخش هایی از کشورمان جدا شدند و بحرین نمونه آن است.

سردار جعفری در ادامه به اهمیت برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: برنامه های امسال این هفته با شعار من انقلابی ام در جای جای کشورمان و در استان برگزار می شود.

وی با برشمردن عناوین روزهای هفته دفاع مقدس، رونمایی از مستند «آرتین بابا» در خصوص زندگی نامه شهید مدافع حرم؛ وحید نومی گلزار را از پیش برنامه های این هفته عنوان کرد.

جعفری با اشاره به اینکه  برنامه های هفته دفاع مقدس در استان همزمان با سراسر کشور با رژه نیروهای مسلح برگزار می شود، افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا در محلات تبریز و شهرستان ها، غبارروبی مزار شهدا، گردهمایی سنگرسازان بی سنگر، افتتاح دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان و چندین برنامه دیگر را از اهم این برنامه ا برشمرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری خبر داد و افزود: ایننمایشگاه در طول هفته برای نشان دادن توانمندی های نظامی و ... استان دایر بوده و در کنار آن هر شب پس از نماز مغرب و عشاء عملیات والفجر مقدماتی بازسازی در قالب رزمایش بازسازی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها