خبرهای داغ:
سرگرد روح الله محمدی فرمانده سپاه ناحیه مانه و سملقان در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت: در صورتیکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جامعه بازگو و گرامی داشته نشود، تحریف و به دست فراموشی سپرده خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۹۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرگرد روح الله محمدی فرمانده سپاه ناحیه مانه و سملقان در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه ی "فَذَکِّر به ایّام الله"، گفت: باید ایام الله را گرامی بداریم و به یکدیگر یادآوری کنیم.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایام الله هایی رقم خورده که باید حفظ،گرامی و زنده داشته شوند، برنامه های هفته دفاع مقدس نیز از جمله این رویکردها در ایام الله ها است.

فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان با بیان این که جوانان و نسل های بعد انقلاب باید نسبت به موضوعات انقلاب، ایثارگری ها، رشادت ها و جان فشانی های جوانان در دفاع مقدس آشنا شوند، گفت: در صورتیکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جامعه بازگو و گرامی داشته نشود، تحریف و به دست فراموشی سپرده خواهند شد.

محمدی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس بیان داشت: جنگ ما یک گنج است، و این گنج را باید به تمام و کمال استخراج و استحصال نمود.

وی با بیان اینکه بیش از 126 برنامه  در این ایام با شعار محوری " من انقلابی ام " در سطوح مختلف شهرستان برگزار  خواهد شد، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با هفته امر به معروف و نهی از منکر و دهه محرم نشانه اینست که ریشه و اساس دفاع مقدس برگرفته از مکتب عاشوراست.

وی با اشاره به برنامه های محوری شهرستان، عنوان کرد: همایش کشوری پیاده روی خانوادگی، فضاسازی محیطی در سطح شهر و روستا با همیاری ادارات، مسابقات کشتی باچوخه کشوری در 29 و 30 شهریور در گود کشتی رضوان شهر آشخانه، عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مسئولین شهری و شهرستانی، حضور پُرشور و شعور بسیجیان در نماز جمعه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت و صبحگاه مشترک دانش آموزان، دیدار بسیجیان و مسئولین شهرستان با ائمه محترم جمعه شهرها، افتتاح چندین پروژه ساختمانی و مهندسی از جمله احداث حوزه و پایگاه با حضور پاسداران استان و مسئولین، برگزاری صبحگاه مشترک بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی، 4 یادواره شهدا در روستاهای شهرستان، همایش شیرخوارگان حسینی، گشت های امنیتی محله، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگر بخشی از برنامه های این هفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها