به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس مسابقه « عکاسی » با شعار « امروز نوبت ماست » برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۰۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مجتبی عبدالملکی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ، از برگزاری یک دوره مسابقه عکاسی در هفته دفاع مقدس با شعار « امروز نوبت ماست » خبر داد.

فراخوان مسابقه عکاسی در هفته دفاع مقدس با شعار « امروز نوبت ماست»

عبدالملکی افزود: از عکاسان حرفه ای و آماتور استان دعوت می کنیم در طول هفته دفاع مقدس از مراسمات و برنامه های محوری و اجرایی در سراسر استان برای شرکت در مسابقه، عکس تهیه نمایند.
موضوعات عکس ها باید مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
علاقه‌مندان لازم است نام، سن، تحصیلات و شماره تماس خود را به همراه سه عکس‌ به شماره تلگرامی 09393799847 ارسال و فایل عکس‌ها باید با فرمت استاندارد ارسال شود و اندازه تصاویر گرفته شده توسط موبایل برای دوربین‌های آماتور باید حداقل 480*640 پیکسل و دوربین‌های حرفه‌ای ۲۴۴۸*۳۲۶۴ پیکسل باشد.
همچنین عکس‌ها حتما باید توسط خود شرکت‌کننده گرفته شده باشد و همچنین از ارسال عکس های برگزیده در مسابقات دیگر جدا خودداری فرمایید.
تنها عکس‌هایی داوری خواهند شد که دخل و تصرف با ابزار گرافیکی روی آن‌ها انجام نشده باشد. به نفرات برتر، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02635822027 تماس حاصل فرمایند.
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مهر ماه 1396 خواهد بود.

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات