بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر مازندران با حضور هفت گروه نمایشی از مناطق مختلف مازندران در ساری آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۱۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بیست و نهمین دوره جشنواره تئاتر مازندران  با حضور هفت گروه نمایشی از مناطق مختلف مازندران در ساری آغاز به کار کرد و بر اساس برنامه تعیین‌شده، نمایش «ساعت گرگ‌ومیش» به نویسندگی و کارگردانی رضا امیرصالحی از آمل، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن زنده ‌یاد سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه رفت و ساعت ۱۳ نیز نقد و بررسی این نمایش در همین سالن برگزار می‌شود.

«امپرسیون؛ جیغ بنفش» نوشته پیام لاریان و به کارگردانی فرهاد عرب از بابل نیز ساعت ۱۶ در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران اجرا و از ساعت ۱۸ نشست نقد و بررسی این نمایش آغاز می‌شود.

اجرای نمایش «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگار نادری و کارگردانی فرشته پیاده‌روحی از بابل هم ساعت ۲۰ در سالن سلمان هراتی آغاز و پس‌ازآن نشست نقد و بررسی برگزار می‌شود.

در روز دوم جشنواره نیز نمایش «سوپ بوقلمون» به نویسندگی سید امیر رستگار و کارگردانی سینا علیپور از بابلسر نخستین نمایش است که ساعت ۱۰ و 30 دقیقه در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اجرا و نشست نقد و بررسی این اثر نیز از ساعت ۱۳ در همین سالن آغاز می‌شود.

«حقایقی درباره یک ماهی مرده» نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی علی محمدی حاجی از بابل ساعت ۱۶ در سالن آمفی‌تئاتر حوزه هنری اجرا می‌شود و اهالی تئاتر از ساعت ۱۸ در همین سالن در نشست نقد و بررسی این اثر حضور می‌یابند.

سومین اجرای این روز از ساعت ۲۰ مربوط به نمایش «بر پدر هرچی دروغ‌گو لعنت» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا خسروی لرگانی از نوشهر است که ساعت ۲۰ در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه می‌رود.

آخرین نمایش جشنواره، نمایش «مسلخ» است که به نویسندگی حامد جلالی فراهانی و کارگردانی نعیم صالحی از تنکابن به جشنواره راه‌یافته و از ساعت ۱۰ و 30 دقیقه در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه می‌رود.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز از ساعت ۲۰ روز دوشنبه در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران آغاز می‌شود.

قطب‌الدین صادقی، محمدحسین ناصر بخت و یوسف فخرایی به‌عنوان داوران بخش نهایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها