یک جهادگر بسیجی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

آموزش صنایع دستی به روستائیان توسط بسیجیان جهادگر

صابریان گفت: گروه خواهران هم در زمینه کارهای فرهنگی ، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی کار کردند. در این رابطه آموزش صنایع دستی و کار با نمد و تجاری سازی و عرضه محصولات به بازار اقدامات موفقیت آمیزی انجام شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۱۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

اصغر صابریان مسئول گروه جهادی شهید حسن تهرانی مقدم شیروان و مسئول بسیج دانشجویی شیروان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات گروه جهادی خود در مناطق محروم و دور افتاده کشورمان اظهار داشت: ما امسال دو گروه را از دفتر بسیج دانشجویی شیروان به مناطق محروم اعزام کردیم.

وی با بیان این مطلب افزود: گروه برداران به مناطق زلزله زده مرکز استان بجنورد اعزام شدند و مدت 12 روز مستقر بودند که به محرومان خدمات خوبی ارائه کردند.

مسئول گروه جهادی شهید حسن تهرانی مقدم خاطر نشان کرد: یک گروه پرستاری هم در این منطقه مستقر کردیم که به تک تک منازل رفتند و بررسی های فشار خون و قند خون و شناسایی بیمارانی که به کمک حاد و فوری نیاز داشتند را انجام دادند.

 مسئول بسیج دانشجویی شیروان تصریح کرد: گروه خواهران هم در زمینه کارهای فرهنگی ، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی کار کردند. در این رابطه آموزش صنایع دستی و کار با نمد و تجاری سازی و عرضه محصولات به بازار اقدامات موفقیت آمیزی انجام شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار