خبرهای داغ:
مسئول حوزه علمیه خواهران استان قزوین:
مسئول حوزه علمیه خواهران استان قزوین اظهار کرد: پیروی از امام خمینی و تایع ولایت فقیه بودن و داشتن بصیرت و بیداری عامل موفقیت ملت ایران و شکت دشمنان بود.
کد خبر: ۸۹۱۹۱۰۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

حجت الاسلام کاظم لو مسئول حوزه علمیه خواهران استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی را به دلیل اینکه رزمندگان برای حفظ دین و اسلام و کشور جنگسدن دفاع مقدس نامیده می شود.
وی بیان کرد: ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره)هشت سال بدون هیچ امکانات جنگی در مقابل کل دنیا ایستادگی کردند و توانستند دشمن را شکست دهند.
این مسئول با اشاره به عوامل پیروزی دفاع مقدس اذعان کرد: پیروی از امام خمینی و تایع ولایت فقیه بودن و داشتن بصیرت و بیداری عامل موفقیت ملت ایران و شکت دشمنان بود.
حجت الاسلام کاظم لو در ادامه به اهداف دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پایداری اسلام و انقلاب از اهداف شاخص انقلاب اسلامی است که تا به امروز با رهبری امام خامنه ای پایدار بوده است و خواهد بود.
وی در خاتمه یادآور شد: البته که به برخی از اهداف دفاع مقدس نرسیده ایم که برای رسیدن به این اهداف باید از هر تلاش و کوششی دریغ نکنیم تا بتوانیم خون شهدا و رزمندگان اسلام را پایمال نکنیم.
1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها