مسوول بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
دهرویه گفت: بسیج دانشجویی استان سمنان هم ضمن انتشار بیانیه ای، به شدت جنایت ها بر علیه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

مرتضی دهرویه مسوول بسیج دانشجویی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه مجامع بین الملی باید نسبت به جنایت های دولت میانمار بر حق مسلمانان مظلوم میانمار سکوت خود را بشکند، اظهار داشت: مسلمانان میانمار برای نجات جان خود، مجبور شده اند که از کشور خود فرار کنند و در حال حاضر، تعدادی از این مسلمانان وارد مکانی در بنگلادش شده اند و واقعا برای دولت یک کشور جای تاسف دارد که مردم خود را این گونه ویرانه کرده است.


وی ادامه داد: اسرائیل، امریکا و انگلیس از جمله مکاران حیله گری هستند که از جنایت های دولت میانمار حمایت کرده اند و در واقع پشت صحنه فجایع میانمار علیه مسلمان ها هستند؛ واقعا مجامع بین المللی باید این حرکت را به شدت محکوم کنند و با اعمال فشارهای سیاسی و حقوقی، به این ظلم و جنایت بر علیه مسلمانان میانماری پایان دهند.


دهرویه تاکید کرد: بسیج دانشجویی استان سمنان هم ضمن انتشار بیانیه ای، به شدت جنایت ها بر علیه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرده است.

ارسال نظرات