خبرهای داغ:
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود

برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم بازخوانی و نشر داده شود

هاشمی در جلسه هماهنگی کمیته های هفته دفاع مقدس شاهرود گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم بصورت سخت افزاری و نرم افزاری برای شناساندن بهتر این دوران به نسل های جدید باید به معنای واقعی بازخوانی و نشر داده شود.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۶۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست مسئولین کمیته‌های هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود که در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد در سخنانی با تشکر از فعالیت‌های دهه ولایت به خصوص کار ارزشمند بازخوانی واقعه غدیر که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فراگیر و متعلق به همه مردم است که در هشت سال دفاع مقدس اقشار مختلف مردم حضور داشتند و نقش آفرینی نمودند.
وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم بصورت سخت افزاری و نرم افزاری برای شناساندن بهتر این دوران به نسل‌های جدید باید به معنای واقعی بازخوانی و نشر داده شود.
هاشمی خاطر نشان کرد: امروز در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با داعش از دوران دفاع مقدس استنباط شده است و باید برنامه‌ها در این هفته شایسته انجام شود و برنامه‌های خوبی نیز پیش بینی شده است که دوستان در سپاه به خوبی این‌ها را تعریف و دستگاه‌ها نیز به خوبی وارد شده اند.
معاون استاندار سمنان تصریح کرد: برگزاری هشت یادواره شهدا که کار ارزشمندی است و بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی پررنگ‌تر برگزار شدن یادواره‌های شهداست و در حوزه فرهنگی نیز برنامه‌های خوبی و باید در حوزه ورزش نیز شاخص‌هایی تعریف شود در راستای جام شهدا که مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت دانشگاه‌ها و مدارس گفت: باید در حوزه دانشگاه‌ها و مدارس نیز برنامه‌های اثرگذار فرهنگی اجرا شود و موضوع روایتگری در مدارس پیگیری شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در نسل امروز تبیین و نشر پیدا کند.
هاشمی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار مطهر شهدا گفت: با هماهنگی دهیاران و امامان جماعت روستا‌ها و پایگاه‌های بسیج این موضوعات در روستا‌ها پیگیری شود تا دیدار و غبارروبی گلزار شهدا در این هفته به خوبی و شایسته اجرا شود.
در این جلسه مسئولین کمیته‌ها برنامه‌های خود را ارائه نمودند و مقرر شد در خصوص ایجاد کانال اطلاع رسانی هفته دفاع مقدس در فضای مجازی و واگذاری استخر‌ها بصورت نیم بهاء و رایگان برای بسیجیان و برگزاری مسابقات تیراندازی برای بسیج مدیران برنامه ریزی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار